Goede oogst vandaag

Sonntag 12.März
Vannacht lichte vorst gehad en dus een stralende zonnige dag.
Kwam gisteravond Trixi om Dominik te halen zegt ze dat ze toch toch 26 März werken moet. Dat is dus een probleem want de doop van Sabrina is definitief op de 25.März gezet. Dus dan kan ik Dominik niet hebben.
We horen het wel hoe en wat.
Ik was mooi op tijd wakker, ik vind het altijd fijn als ik uit mezelf wakker word want als ik dat van de wekker word ben ik helemaal murw.
Dominik kwam , Jannick zat er al dus de dag begon al vroeg. Jan slaapt atijd nog .Later kwam Theresa ook en ze mocht geen snoep vandaag en geen ijs. Ze had eerst aan Papa gevraagd mag ik een verrassingsei, nee krijg vanmiddag. Dan bij Mama die ook nee vanmiddag zei. Waren ze bezig komt Jannick weer terug staat ze met haar handen op haar rug. Wat heb je daar ? Niets waarom heb je jouw handen op je rug doe ze eens naar voren? Nee. Nou zat haar mond al onder de chocola dus het was makkelijk raden en uiteindelijk deed ze toch haar handen voor en ook onder de chocola. Dus haar straf geen snoep vandaag.
Ik reed met Ingrid en Jannick mee en Sabrina moest mee, Theresa bleef bij Opa en Dominik. Want de 2e hands beurs was er in Gröbming. Was hardstikke druk maar goede oogst, 3 Tip Toi boeken gelijk aan de eerste stand. Nog 2 dvd´s en 2 video´s gekocht. Vond ik een schattige jurk maat 122 en ik dacht die is voor Theresa dus ik zag Ingrid en Jannick op het podium even gebeld of ze naar beneden wilden kijken en het was goed. Ingrid had een lijstje met dingen van haar zus. En slaagde daarvoor ook. Ze had zelf ook nog wat dingen. We waren klaar maar ik zag nog LUK de grote doos met boekjes, (loco in Nederland) dus ik vraag aan Ingrid had je dat niet nodig zegt ze waar zag je dat dus mee en haar slag geslagen. Ze vindt dat ik een neus er voor heb om dingen te vinden. Terug naar huis.
Ze mocht wel bij ons eten was ook best gezellig en zoals Dominik zei geen Kasperl aan tafel. (Kasperl is de Jan Klaassen hier dus geen poppenkast)
Daarna was het ruzie en moest Theresa naar beneden en ik loop terug sliep Dominik al op de bank. Later kwam ze weer en Dominik had net tum-tum gekregen. Nou dat was brullen want ze vroeg ook en wij je weet dat het niet mag vandaag. Maar ze legde zich erbij neer. Later kwam eerst Ingrid met Sabrina en er vlak na kwam Jannick. Dominik ging een lied van Andreas Gabalier zingen heel erg vals maar heel erg lief. Trixi kwam wat eerder dus de rust kon terug keren.