Gezellig drukke zaterdag

Was al wakker voor de wekker die ik om 7 gezet had. Opgestaan eerst zelf douchen en aankleden dan ontbijt maken. De paasbroodkransen nog even snel in de oven. Hmmmmmmm dat bleek verkeerd want ze moesten alleen ontdooien dus extra bruin nu.
Eitjes gebakken en de tafel gedekt dan een berichtje gestuurd dat het ontbijt klaar was en even later kwamen ze allemaal in pyama aangemarcheerd. Het was weer reuze gezellig en de kinderen genieten ervan. Daarna vertrokken Meli en Jannick om zich te gaan aankleden en dan daarna met hen mee boodschappen doen. Theresa en Sabrina bleven bij Opa. We gingen naar Schladming en daar naar de TK want ze hadden drank nodig en daar is veel in grootverpakking te koop. Ze hadden alles wat ze wilden hebben en vroegen aan mij of ik nog ergens heen wilde maar het was mij wel goed , ik kom het weekend wel door.
Thuisgekomen ging Meli koken voor ons allemaal. Dat werd een heerlijke pastasalade en ze had een grote schaal aufstreich gemaakt en Jannick wilde daar nog broodje bij bakken maar niet gedaan want de salde kunnen we met zijn allen al 2 dagen van eten. Dus de broodjes en Aufstreich zijn voor morgenochtend.
Dan met zijn allen bij ons weer gegeten dus weer super gezellig.
Het was gelukkig gisteravond geen groot probleem dat Ingrid Jannick wilde spreken , ze wilde de meimaand plannen. Dat is gelukt dus we mogen weer een maand adem halen. Dus nu zijn ze het weekend van 1 mei ook hier en wij hadden gepland om met Theresa naar Koningsdag Schnitzeljacht/speurtocht bij Graz in het Leechwald te gaan doen. Dus nu gaan we met zijn allen een dagje uit.
Na het middageten zijn Meli en Jannick op de motor eruit gegaan, best mooi weer veel wind en Jannick is niet te houden en Meli mag graag mee op de motor. Jannick zijn motorpak zit duidelijk beter en hij zei tja 10 kg afgevallen. Regelmaatig eten en gezonder eten. Er mogen nog wel heel veel kilootjes meer af maar dat komt dan denk/hoop ook nog wel. Theresa en Sabrina hebben tot na half 5 samen aan de keukentafel fimpjes op de tablet van Theresa gekeken en ondertussen allebei tekeken en kleuren en Theresa ook scratchen. Theresa had honger zei ze dus een bakje met de Aufstreich neergezet en ik had nog rosemarin broodstengels en kleine picos (ook broodstengel maar kleintjes) Sabrina wilde ook broodstengels dus op de tafel in de huiskamer ook wta neergezet voor haar. Dan kwamen Papa en Meli terug en we gingen koffie drinken. Sabrina blijft M;eli dan maar zoenen. Theresa had het vanmorgen al over Mark , Oma Mark komt straks en ik dan wordt wel avond. Dan in de middag Oma ik moet naar beneden en ik waarom dan wat ga je doen en zei maar Oma Mark komt . Dan ik weer maar er is niemand beneden wat Papa en Meli zijn motorrijden. Dus toen de koffie op was wist ze niet hpe snel ze naar beneden moet gaan want ja Papa had gezegd en gebeld ja Mark komt eraan. Theresa mag altijd mee doen met de vriendenclub als ze gaan spelen maakt niet uit computerspellen of bordspelen. Ze gaan dan ook met zijn allen wat eten.
Dus voor ons is de avondrust ingegaan.
Marjanne ik heb niets gewijzigd aan whatsapp komt het niet omdat het filmpje te lang is? Sabrina heeft weer tig keer gekeken maar nu op de pc dus lekker groot.

Ik had via messenger gestuurd. Ergens was er wat met de instelling van wattsapp bij jou veranderd. Geen idee maar nu functioneert het weer.