Dachstein

Vanmorgen was ik al op toen de familie kwam. Ik was eitjes aan het bakken voor het ontbijt. Jannick de koffie gemaakt en dan konden we allemaal aan tafel.
Jannick en Sabrina hadden een PCR test gemaakt en die hbben Jannick en Meli naar Schladming gebracht. Mijn uitslag had ik vanmorgen al binnen negatief.
Mijn tas van de zolder en deels ingepakt. Jannick Meli en de kinderen gingen naar Singsdorf naar Opa Heinz en Oma Carmen. Jan en ik besloten de Dachstein op te gaan en daar wat te gaan eten. Gewoon omdat het nog kon. Ze hebben niet echt veel te eten daar jan wilde Frankfurters met een Semmel en ik had Putenschnitzel met zureroomsaus met frites. Het vlees was mij te veel dus Jan heeft het 2e stuk vlees opgegeten. Dan zijn we weer terug gegaan. Het was vandaag echt de allerlaatste dag van de Sommercard. Genoten van de mooie herfstdag-
Net belde Stephan Seiz een van de bezitters van het vakantiehuis in Sankt Martin. Het huis staat vanaf nu op een internet Portal . Ik heb voor vrijdagmorgen een afspraak gemaakt dan is hij en zijn vrouw en ook zijn broer nog in Sankt Martin. Kunnen we alles nog een keer door gaan.
Jannick en Meli kwamen met de kinderen thuis en gelijk er achter aan Ingrid om Theresa te halen. Ze vindt de schoenen van Sabrina niets omdat het geen laarzen zijn. Maar met Schiene kan ze geen laarzen aan en Ingrid zei die heeft ze ook niet nodig als ze gaat sleeen of wat anders in de sneeuw. Bij ons heeft ze altijd haar Schienen aan. Het zijn gevoerde hoge schoenen en ik zelf draag nooit hoger in de winter. Prima te doen. Theresa heeft ook hoge schoenen . (zijn ook gevoerd)
Nu is Sabrina even bij ons en Meli en Jannick zijn de testuitslagen ophalen in Schladming. Dan gaan een paar gezellige dagen ten einde.
Jannick vertrekt morgenvroeg naar Bad Radkersburg met Sabrina en ik met Jan naar Schwarzach waar ik opgenomen word.

De schoenen van beide meiden zijn erg leuk. Sterkte Nicolet morgen

Erna 2022-11-01 18:08:39

Jannick en Sabrina heel veel succes , met mogelijk goede uitslagen voor Sabrina. En Nicolette, jij ook heel veel succes met je operatie, zodat die goed gaat lukken, en je er aan het revalideren kunt erna. Jan en Meli, maak het samen maar een beetje gezellig thuis met z'n twee.

Christina 2022-11-02 05:03:53

Wat een mooie schoenen hebben de dames uitgezocht! Succes allemaal!