Hiep hiep hoera Sabrina 3 jaar

Oostenrijk, Liezen

Geen goede nachtrust gehad , ik werd om 4 uur wakker en daarna wilde het niet echt alleen wat dommelen. Om kwart voor 7 opgestaan .
Om 8 zijn Ingrid ,Sabrina en ik naar Liezen gereden. Ingrid heeft mij bij Hartlauer afgezet en ik kon blijven en had er een voor mij. Dan ben ik naar de Action gaan lopen die een stukje terug lopen was dus richting Eli. Het is de enige winkel die in dat nieuwe stuk geopend is de rest zijn ze nog volop mee bezig. Ingrid was naar de Krankenkasse en naar de BH- Ik was toch eerder bij de Action maar vlak ern akwam ze ook daar aan. De mensen hebben de winkel gevonden en gingen met tassen vol weg. Ik had wat dingen die ik echt nodig had en helemaal blij met mijn wafelmix om wafels te bakken. Hadden ze vroeger bij de KIK maar sinds die helemaal van opzet veranderd is niet meer. Een schuimspaan , een plakbandhouder, dropjes en pepermunt en verder allemaal kleine dingen. Daarna moest Ingrid bij de ÖMTC langs de garage een lamp was stuk kon gelukkig gelijk vervangen worden. dan richting huis. Sabrina had voor het eerst in haar leven een echte woede aanval en was zeer boos op de terug weg naar huis. Ze wilde niet meer in het autozitje zitten. Lastig als je in de auto zit maar we moesten er wel om lachen want dit zijn ook vorderingen. Waren om 12 uur thuis en we konden bij Ingrid eten dus die ging koken. Dan had de juf van Theresa gebeld. Ze waren met de proef van hun kerstvoorstelling bezig en dan zei de juf dan komen alle papas en mamas kijken. Nou dat was brullen Theresa was totaal van streek tja haar Mama is niet thuis en of Papa het met zijn werk redt om te komen. Verder is haar tekst ook op het lijf gesneden de Ei heeft ze en staat voor de Einsamkeit waar ze ook al om moest huilen. De juf had eerst gebeld en zei dat ze haar naar huis liet gaan dus Ingrid is haar tegemoed gelopen en ze was echt heel verdrietig. Mama had de Post ook gepakt en daar zat ook een verjaardagskaart voor Theresa in met muziek en een 7 die ook licht gaf en toen was ineens de verdrietigheid weg en helemaal blij. Dus Diane het heeft zo moeten zijn dat je nu pas de kaart voor haar had gestuurd. De kaart voor Sabrina was er gisteren al. Ook Sabrina is er helemaal blij mee. Ik had een muziekkaart voor Sabrina en ook daar is ze helemaal blij mee.
Na het eten gingen we zingen en taart eten en ze mocht pakjes uitpakken. Van Oma en Opa de Ark van Noach van Little People vindt ze helemaal geweldig - Van Papa en Mama een Brick treinset , een Lego Duplo dierenset, kleding. Ze pakt nu dieren en laat ze op haar manier van haar bord eten. Ook dit soort spelen heeft ze nooit gedaan. We hebben lang gedacht dat we dit niet meer zouden meemaken. Ze is niet alleen 3 jaar geworden maar heeft ook een nieuw leven aangevangen. Dan zijn Jan en ik weer naar ons eigen stekkie gegaan .
Zo wat eten en dan naar de Bürgerversämmlung.

Allereerst gefeliciteerd. Wat heerlijk de vooruitgang van Sabrina. 🎂

Anja 2019-11-28 16:32:01

Gefeliciteerd!!! 💋🎂🍾🇦🇹

Annemarieke 2019-11-28 19:38:35

Gefeliciteerd met Sabrina, en fijn dat het zo goed gaat met haar.