Super mooi en warm weer en dan noodweer

Vanmorgen om 7 uur wakker, een rondje tv en eruit. De katten eten en zelf medicijnen dan ontbijten. Het is super zonnig weer na een paar graden nachtvorst.
Jan eruit gehaald en dan naar de sportschool.
Zo de dingen gedaan die voorbij kwamen, een was gedaan en middageten gemaakt. Sabrina kwam bij ons en Jannick ging met onze auto naar Schwarzach. Hij zou daar de uitslag van de testen van Theresa krijgen. Uiteraard wilde Ingrid ook daarbij zijn. Toen Jannick thuis kwam had hij ook gelijk Theresa van de bus gehaald. Hij heeft Theresa en ons de uitslagen verteld. Ja Theresa heeft ADHD en concentratiestoornissen. Toen de arts alles had verteld en zei dat ze medicijnen aanbeveeld liep Ingrid met tranen in de ogen weg. Een echt e dramaqueen. Haar intelligentie is gemiddeld tot bovengemiddeld. Ze testen nog verder op haar dyslectie. Voor ons de uitslag die we verwacht hebben. Ook de school had het dus goed. Ingrid vindt het luiheid en kan het niet begrijpen.
Theresa moet dan nog naar de kinderpsychiater in Schwarzach die de medicijnen voor kan schrijven. Maar het zal haar leven vast eenvoudiger maken. Theresa was emotioneel en ze moet het even laten bezinken. Maar hier in huis zijn we er voor haar.
Jannick nam de kinderen mee naar beneden. Morgenochtend moet ik er vroeg uit. Jannick moet vannacht een vrachtwagen ophalen en is niet op tijd thuis. Dus om 6 uur gaat de wekker.

Donderdag 21 maart
Zo dat was vroeg om op te staan. Ik was wel wakker maar ik moest er ook echt uit. Dus eerst helemaal naar beneden om Theresa te wekken. Dan ontbijt gemaakt en om kwart over 6 Sabrina gewekt. Die ook ontbijten. Brood voor de broodtrommeltjes. Sabrina aankleden en dan ging Theresa weg om kwart voor 7. Om kwart over 7 ging Jan Sabrina met de auto wegbrengen. Het was noodweer. Dat bleef het ook de hele dag. Er kwam geen eind aan de regen .
Jannick was om 2 uur weggegaan en kwam thuis. Die ging eerst slapen. Ik het middageten gemaakt , een grote pan aardappelen, een grote pan met spercibonen en gehaktballen erbij. Jan ging Sabrina om half 12 weer ophalen. Om 12 kwam ook Jannick naar beneden en konden we aan tafel. Theresa kwam pas om half 2 thuis en ging dan eten. Ondertussen was Annemarieke langs geweest , ze kwam kaas brengen want morgen gaan ze alweer weg. Aan vandaag missen ze niets Zo mooi en warm als het gisteren was en nu verzuipweer. Dan om kwart over 2 met Jannick samen met Sabrina naar de fysiotherapie in Altenmarkt. In de tussentijd waren we bij de Konditorei koffie gaan drinken met wat lekkers erbij. Weer terug om Sabrina op te halen en tegen 5 weer thuis. Dag weer om. Ik ben best moe nu ,

Ik hoop dat het jullie zal smaken, Nicolette!