Ons knulletje 17 geworden

Oostenrijk, Salzburg

Dinsdag 8 januari
Ons knulletje is 17 jaar geworden.
Hij dankt Malcolm en Erna voor hun goede gaven.Helaas heeft hij training en school en kan niet met ons mee naar Salzburg. Erna vertrekt in de avond en we laten haar Salzburg zien.We zetten de auto bij het Europark en gaan met de bus naar het centrum. Hebben we eerst het nieuwe centrum laten zien, dan lekker eten bij de chinees en in de middag nog het oude centrum laten zien. Dan met de bus naar het Europark terug, we laten het Europark zien en drinken dan wat bij Ikea. Ik ga samen met Erna nog wat dingen kopen bij Ikea.Dan eten we nog wat hotdogs en brengen Erna naar het vliegveld. dat is nog geen 10 minuten van het Europark.Ze kan gelijk doorlopen en wij gaan gelijk terug naar Jannick.
We hebben zijn favoriete taart bij Ikea meegenomen (Almondy) een speciaal biertje voor hem en wat chips. Kunnen we toch nog een beetje een feestje bouwen.
We waren vrij snel terug uit Salzburg en het scheelde niet veel in reistijd met die van Erna naar Nederland.
Bij thuiskomst hadden we de kerstkaart van Erna en Manfred in de brievenbus. Dat was pas timing.