nog wat fotos van gisteren

Nog wat fotos van gisteren

Donnerstag 12.November
Super super dag opnieuw, we haalden de 23 graden.
Voor het weekend geven ze 2 dagen erg koud op met sneeuwval tot een 1200m maar dan komt er weer mooi weer.
Jan ging samen met Jannick naar de bank en voorlopig weer geregeld tot het volgende zich aandiend. Jan was gelijk naar de post gegaan en ik ben weer even bij met alles geloof ik.
Middageten gedaan, de bank voor een deel schoon gemaakt kan nooit in een keer want dan kunnen we niet meer zitten tot het weer droog is.
Zet hier nog fotos van gisteravond onder van de lampionnenoptocht.
Jannick heeft toch maar opgebiecht dat hij iets voor Theresa had gekocht, volgens mij vindt hij het zelf gewoon heel erg leuk. Hij heeft het vandaag afgehaald want eerst wilde hij het op zolder zetten en dan voor sinterklaas of kerst geven maar ja als er sneeuw komt kan ze er niets mee . Nu allemaal raden, fotos volgen er nog van.
Jan ondertussen weer aan het werk, Theresa op de bank Sesamstraat op BVN kijken, Ingrid haar auto uitruimen en Jannick gaat zo weer naar de brandweer cursus.
Ondertussen koud en donker buiten.

Fiets? (want een pony zet je niet even op zolder) ;-)