Jan heeft nieuwe verzekering

Donnerstag 9.April
Een hele slechte nacht gehad, heel erge hoestaanvallen , zo erg dat ik ook nog ging overgeven. Ik heb het nog half 3 zien worden.
De dag begon omdat Jannick me wekte dat hij weg ging naar zijn werk en bracht de babyfoon. Hij komt pas zondagavond weer terug. Hij is naar Klagenfurt. Ik ben ingedommeld en Jan is schijnbaar opgestaan en die heeft ook Theresa gehaald. Ik werd wakker en het was half 9, ik hoorde Theresa kwetteren. Het bleek super zonnig te zijn en een blauwe lucht al snel werd het 19 graden al is er wel een ijlwindje.
Jan ging met Theresa naar de huisarts lopen want daar lag mijn E-card nog .
Jannick belde om te zeggen dat hij mail had doorgestuurd van de verzekering en Jan heeft dus een nieuwe verzekering, ze komen alleen nog kijken hoe de auto eruit ziet.Alles binnen gehaald maar de printer is nog steeds niet op de een of andere manier goed verbonden met mijn pc. Nu alles getekend en gekopieerd wat meneer Winter nodig heeft en Jan brengt het vanmiddag voor het werk langs.
De rest van de post gedaan, straks ook maar even naar de post als het gaat. Wat telefoontjes gedaan en nu ben ik wel heel moe. Vandaag een lange dag met Theresa dus straks toch zien als Jan naar zijn werk is om de tijd door te komen. Morgen alleen maar in de ochtend en het weekend is Ingrid vrij.
Jan had haar in bed gelegd en ik hoorde haar zo zielig huilen dus toch maar gaan kijken , had hij haar Shaun niet gegeven en zonder slaapt ze niet. Ze was in en in verdrietig . Dus hem gepakt voor haar. Later vraag ik aan Jan hoe kan je haar nou zonder haar Shaun in bed stoppen zegt hij maar ik wist niet waar hij was dus ik zeg altijd even in de slaapkamer van Ingrid en Jannick kijken. Zegt hij maar daar ga ik niet naar binnen. Nou ja. Als ze ´s ochtends wakker wordt pakt ze haar Shaun en gaat naar Papa en Mama.
Ik heb me vandaag weer eens productief gemaakt, de wasmachine, de vaatwasser en mijn koffie volautomaat schoongemaakt en ontkalkt. De ruitjes van de kachel blinkend gemaakt. De was gedaan en opgeruimd.Tja je moet ergens beginnen en zonder heel veel energie moet je toch wat.
De planten binnen en buiten water gegeven. En ik geniet van de eerste voorjaarsdag. Met 23 graden op het balkon geen straf.