Van alles dagje

Vanmorgen wel om half 8 wakker maar heerlijk wat tv gekeken. Dan opgestaan wassen plassen enz. Dan broodjes bakken voor ons ontbijt. De katten gevoederd voor ze mij bespringen om mij te verslinden. Het lijkt af en toe wel of ze nooit wat te eten krijgen. Het weer donker somber en mist met regen. Maar niet koud.
We besloten naar Liezen te rijden en eerst langs de apotheek hier. Dan naar de OBI maar de gas cartouche is niet bestelbaar. Dan naar de Arcade en opdracht gegeven om de pc te repareren . Ik had het niet voor 439 Euro gedaan (compleet nieuwe behuizing maar nu geeft de staat 200 Euro dus heb ik het wel gedaan. De pc is net 2 jaar oud en helemaal goed. Voor die prijs geen nieuwe.
Dan nog even langs de Action en een berg schoonmaakdingen gekocht. Is daar goedkoop en goed. WC borstels, afwasborstels , keukenreiniger, pepermuntjes voor Jan
. Er kwam zo nog wel wat bij elkaar. We zijn daarna naar Stainach gereden naar de Landena. Door de afsluiting van de B320 daar kom je er toch bijna langs. Dus ook daar naar de Penny. Een waterspel gekocht voor Sabrina. Is voor haar verjaardag maar ze krijgt hem in de vakantie dan kan ze al lekker spelen daar. Dan weer naar huis en het was al 2 uur dus gelijk eten gemaakt en met Jan gegeten. De rest van de middag niet veel gedaan.
Dan kreeg ik in de avond een videootje van Theresa van haar afsluit voorspeelavond. Wij waren het vergeten en het stond niet in de agenda dan is vergeten bij mij ook een punt. Vooral omdat de kinderen niet hier zijn .
Dan heb ik in de avond eerst in Bischofshofen gekeken maar daar waren nu ook geen Kartouches meer dus verder gekeken in Hallein daar hadden ze er 1 dus besteld en morgen even kijken of ik kan wachten tot de 11 met afhalen anders moeten we morgen nog gaan halen. Ze verkopen wel overal kleine Kartouches. een grote voor bijna 12 en een kleintje met de helft vulling 10 Euro. Tel uit je winst.
Een leuke foto van Laura (rechts) met een vriendin.
Het was vandaag niet meer heet maar we hadden nog altijd 25 graden en af en toe wat miezerregen.