Druk

Vanmorgen pas om half 8 wakker en dan een rondje tv. Dan opgestaan en alle ochtend dingen gedaan. Het is opnieuw zonnig en mooi weer. Gistermiddag hadden we in de zon op het balkon 18 graden, Maar gisteravond toch met Jan snel de grote agave en de andere vetplant binnen gezet. Het was toen al 0 graad. We hebben wat nachtvorst in de nacht tot min 5.
Dan met Jan hout beneden uitgezocht om een tafel in de hal te maken. Dan de grote agave en vetplant erop gezet. Dan bedenk ik me dat Jan moet kijken of de trap van de zolder nog ertussen kan. Nee dus hij moet een rand eraf zagen. Ik had ondertussen middageten gemaakt dus eerst eten. Jan is daarna de rand eraf gaan halen.
Jannick en Meli waren beneden hard bezig. Maar Meli werkt vanmiddag bij IPC dus rond het middaguur was het voor vandaag weer klaar.
Ik heb net een poos naar een ree gekeken. Het is of goed nieuws dan is het die ene die we kwijt waren van de 4 of slecht nieuws en er zijn er nog 2 afgeschoten.

Vrijdag
Vanmorgen was ik wakker voor de wekker, dan een rondje tv en opgestaan. Ik had ondertussen al in bed ontbeten. Ik ben naar de sportschool gaan wandelen , mijn rondje sport en weer naar huis gewandeld. Thuis eerst een kop koffie dan douchen en omkleden.
Dan met Jan naar Liezen gereden., eerst naar de Lidl dan naar de Action. Het volgende was de Obi en vandaar naar de Penny. Ik had Jan gevraagd wat hij wilde eten en het werd de McD. Vandaar naar Stainach gereden en een rondje Landena. Het was intussen half 2 en Theresa kwam uit. Haar gebeld dat we bij het station waren en dat ze mee kon rijden.
Ze was helemaal blij dat ze lekker in de auto naar huis kon. Snel en ze kon zitten. Thuisgekomen auto uitgeladen en
Jan moest zijn eten nog op eten. Dat had ik al gedaan terwijl we aan het wachten waren. Ik had ondertussen de boodschappen opgeruimd. Dan met Jan samen naar de PV daar is een Hermes punt. Ze had 2 grote dozen die verstuurd moesten worden. Zelf is ze werken. Het gaat daar pas om 2 uur open dus ze kon het niet in de morgen doen.
Ze hebben nog hard gewerkt aan de kamer van Theresa. Het plafond is dicht. Nu kunnen ze het gaan afwerken spachtelen en zo.
Dan om kwart voor 5 moet Theresa naar Taekwondo gebracht worden en dan om 6 weer ophalen.
Dat ophalen werd wat later maar ik kon wel haar snelheidstesten zien. Ze is een van de snelsten. Ze moesten eerst proef lopen en slaan en schoppen op een sperringding Daarna moesten ze hout doormidden schoppen en slaan. Een maal laag schoppen 1x hoog schoppen en 1 maal slaan met de hand.

Netjes gedaan van Theresa, alles in nog geen 10 seconden.