Theresa´s afscheid van de Kiga

Het was vanmorgen wakker worden door Ingrid met de kinderen. We zijn beide zeer laat gaan slapen omdat we de rust niet konden vinden. We waren totaal ontdaan na een mail die we gekregen hadden. Ook Jannick is totaal van zijn stuk.
Ingrid kwam nadat ze Theresa weg gebracht had koffie drinken en die zei ons dat het bij Jannick als een enorme bom is ingeslagen. Maar hij is niet de enige want zo verging het ons ook.
Maar vandaag hebben we een beetje feest. Theresa is voor het laatst op de Kindergarten. Ze hebben een Kasperl voorstelling. Wij gingen met zijn allen haar afhalen en ze had een afscheids Tute gekregen en een boek over Theresa met veel leuke dingen en fotos.
Het was ondanks de 28 graden zeer warm en benauwd. Dus we sleepten ons met zijn allen weer naar huis waar we ook bij Ingrid mochten feesteten (Theresa had het uitgezocht) en Ingrid ook nog Kuchen gebakken had. Dus heel lekker gegeten en dan aan de koffie met de Kuche.
Daarna zijn Jan en ik wat inkopen gaan doen met de auto want we hadden niet veel op de lijst maar 2 dozen melk, een tray water en een tray d"orange neem je niet onder de arm. Thuisgekomen alles weer opgeruimd en nu even zitten. Het vergaat Sabrina op het moment niet zo goed we denken omstelling van de medicijnen. En Ingrid dacht dat ze misschien buikpijn had omdat ze zo slecht drinkt en dus haar ontlasting ook moeilijker wordt.
Jan heeft een groot probleem met zijn ijzer in zijn bloed . Het is ondanks alles veel te laag en tot nu toe geen bloeding gevonden. Maar de huisarts zij ons weer dat dat de enige mogelijkheid is. Hij heeft weer medicijnen gekregen en ik moet opletten of hij bleek wordt of slaperig zo ja gelijk een arts opzoeken. In ieder geval over 4 weken weer controle en nu zijn urine en ontlasting weer laten controleren.
Op de vraag of het familieweekend niet later kan omdat dan misschien de Ingrid en Jannick ook kunnen komen. Nee want Theresa heeft geen gelijke schoolvakantie en in de grote vakantie is het onbetaalbaar. Maar het familie weekend is zo wie zo van de baan. We zullen helaas nooit meer een familie weekend hebben .
Wij richten ons op de familie die ons wel graag zien en waar we wel leuke dingen mee kunnen doen.
Zodadelijk komt Sabrina weer want Ingrid gaat met Theresa naar karate. Jannick maakt lange dagen die rijdt op de Kipper en werkt in Schladming dus zal niet vroeg thuis zijn.

Dat laatste had meegevallen als hij niet een half uur voor dat hij klaar was pech aan zijn auto kreeg. Dat kostte hem 4 uur extra , hij zat vanmorgen om 5 in de auto. En kwam nu 16 uur thuis . Hij kwam even koffie drinken en met Theresa knuffelen want hij vangt straks 3 uur op de ambulance op voor iemand die in Graz moest werken en dus om 17 klaar dan ben je niet op tijd voor je dienst.Er is elke keer reclame voor een of ander biosapje en elke keer wijst Sabrina erop als je dan vraagt dorst schudt ze nee. Dan bedacht ik me dat ik meestal sinasappelsap met wat water voor haar maak. Dan heb ik het gevraagd en ze dronk in 2x bijna het glas leeg. Ze kan dus toch wel duidelijk maken dat ze iets anders wil. Nu nog even wachten op Ingrid en dan begint voor ons ook Feierabend.

Kleine meisjes worden groot ! Gaat ze nu naar de basisschool ? Of is dat niet bij jullie ? Gr anja