Vandaag alweer warmer en wat meer zon.

Vanmorgen weer eens vroeg wakker, een beetje tv en dan opgestaan. Na alle ochtendrituelen was het tijd om de badkamer van boven naar beneden te poetsen. Ik heb eer van mijn werk. De wasmachine aangezet en ondertussen al alles in de droger . Jan heeft gestofzuigd en ik opgeruimd (wat wel nodig was) Ja ik ben tevreden.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Jan is aan het kijken of hij de lade van de Airfryer kan repareren. Ik kan zonder het handvat maar met is wel handiger. Tussendoor kwam Sabrina even want Ingrid moest iets doen. Dan heb ik het liedjes Tip Toiboek en stift gepakt en ze doet het nu al zelf. Ze vindt het erg leuk af en toe de stift in haar hand omdraaien want op zijn kop doet hij het niet. Weer een stapje vooruit.
Het is warmer en meer zon dan gisteren en het wordt deze week met als hoogtepunt donderdag erg heet. Dat komt wel goed uit want dan is het sport en speldag in het Panoramabad hier en gratis entree. Bij ons is het donderdag Fronleichnam. Fronleichnam, auch Kranzltag, Blutstag oder Sakramentstag genannt, ist in Österreich ein Hochfest des Kirchenjahrs & ein gesetzlicher Feiertag.
Dan om half 3 met Jan een rondje maken. Ik moest naar de apotheek maar daar waren we te vroeg voor dus eerst naar de Caritas grote winkel. Vandaar waren we nog steeds te vroeg dus ook even naar de kleine Carla. Daar vond ik een luisterboek voor mezelf en dvd ´s voor de kinderen. Eentje was nog nieuw verpakt dus die weg gelegd voor ?? Komt wel weer van pas. Dan toch naar de apotheek en daar was het loeidruk , ik vind het ook niet normaal dat ze gewoon van 12 tot 15 dicht zijn. Het is nu half 6 bloedje heet en het rommelt ergens.
Kreeg vandaag de uitnodiging van de LLV Gouda voor het lustrumfeest op 29 september. Het lijkt ons leuk dus voorlopig ingeschreven want we weten nog steeds niet hoe het met Sabrina gaat verlopen. Misschien morgen meer want er is afgelopen week overleg geweest en morgen komt daar wat uit. Nu duimen dat er echt wat uitkomt.
Toen dacht ik als ik hier zo veel problemen met de tandarts heb kan ik misschien bij Paul vd Berg een afspraak maken daar ben ik nog een aantal jaren geweest nadat we in Oostenrijk waren. Maar de fagelopen jaren kwam er steed sniks van. Kom ik er achter dat Paul gestorven is. Wat en shock dat had ik niet verwacht. Geen idee hoe oud hij was maar best jong . Een geweldige man en tandarts. Ik heb nu de opvolger van de praktijk maar een mail gestuurd.
Het feest is op 29 september en ze bestaan al 35 jaar en wij zijn al 25 jaar lang lid (nu erelid).Het is met een borrel en een buffet lijkt ons erg leuk om al die mensen van vroeger terug te zien.
Hoe de donder wordt nu wel heel hard en heel dichtbij.

Laat maar weten als jullie hier heen komen. Kunnen we mss wat afspreken.