Weer terug onder de levenden

Vandaag voor het eerst weer enigszins bij de levenden aangekomen na een paar dagen coma. Ik weet dat je van griep ziek kan zijn maar gelukkig vergeet je snel hoe ziek dat is. Ik ben nog flink ziek maar wel het gevoel dat het ergste gehad heb (hoop ik ) Nog steeds koortsaanvallen, overal pijn aan mijn lijf, nog heel erg keelpijn en het gevoel dat daar de vellen in hangen, hoofdpijn wat niet echt beter wordt door de hoestaanvallen. Maar ik eet en drink weer waardoor je toch iets beter voelt.
Jan heeft vandaag Dominik opgevangen en doet dat morgen ook. Theresa kwam vanmiddag bij mij in bed tv kijken en me gezelschap houden . Ondanks dat ze toch al een flinke tijd ziek is nog steeds niet over. Ze blijft koortsaanvallen houden en is een vermoeid vogeltje. Dan doe ik mijn ogen open en voel gelijk 2 handjes in mijn gezicht hoi Oma gaat het je beter? Jannick gaat het veel beter en die wil maandag weer gaan werken. Ik heb al tegen Jan gezegd dat als hij merkt of denkt dat hij het ook krijgt gelijk iets moet nemen en niet moet wachten. Hij is tot nu toe de enige die nog niet ziek geworden is.
We hebben nog steeds dikke minus temperaturen en ook overdag toch steeds vorst. Het schijnt te gaan veranderen het wordt warmer en er gaat sneeuw komen. Wel jammer want bij deze vorst is het super mooi weer. Ook al heb ik er nu niets aan.