Depri

Oostenrijk, Stainach

Donnerstag 12.März
De sneeuw die gisteren gevallen is , is alweer weg alleen waar de sneeuw nog lag blijft het liggen.De grens ligt denk ik al op 1000m. Beneden in het Ennstal wordt het steeds groener en onderweg naar Stainach al echt fris groene stukken gezien waar de zon veel op staat.
Flink gevroren en en grauwe morgen met ietsje sneeuwval.
Aangezien ik de kasten en koelkast aardig leeg gegeten heb even bij Inrid vragen of ze vandaag naar Liezen gaat maar nee morgen pas. Dan besluit ik om naar Stainach te gaan met Jan , kan ik naar de Landena en naar de Hofer en als ik niet alles kan vinden zitten daar ook de Penny en de Billa. Ik vraag aan Theresa of ze mee wil want Ingrid wilde niet mee maar uiteindelijk vertrokken we toch met zijn allen. Bij de Landena goed oogst gehad en dan naar de Hofer waar ze vandaag veel verschillende verse groenten en fruit hadden. Dan naar huis en gevraagd of Ingrid bij ons wilde eten want ik ging gado-gado maken dan heb ik altijd veel door de vele verschillende groenten. Ze verkopen niet vaak verse tauge en een stuk tahoe meegenomen die ze ook verkochten. De tahoe was ook goed vers , ik heb het al een paar keer bij een reformwinkel gekocht maar die was niet vers.
Na het opruimen van de boodschappen en het koken heerlijk en gezellig gegeten.
Jan is nu iets ergens aan het doen en ik even niets.
Het is grauw en somber buiten en dat deprimeert me vandaag. De voorspellingen voor het weekje Frankrijk zijn ook niet goed regen en een graad of 14. Nou ja vermaken zullen we ons wel denk ik.

14 maart 2015 18:11 | Door: Nellie Hallo Nicolette wat een prachtige foto´s allemaal leuk hoor ,wat lief allemaal groetjes Nellie

molenaar.ruesink 2015-08-16 10:44:14

16 maart 2015 11:15 | Door: Annemarieke Ziet er goed uit Nicolette! Waar was je geweest?