Koud en sneeuwval

Zondagmorgen, was allang wakker voor de wekker . Om half 8 kwam Dominik en die mocht een beetje kindertv kijken. Ondertussen ontbijtje voor Jan en mij gemaakt. Om 9 uur kwam Theresa en even later Ingrid met Sabrina. Dus gingen we de schoenen bekijken. Allemaal weer blij. Daarna gingen de volwassenen in de keuken koffie drinken, kinders in de huiskamer spelen. Even later kwam Jannick die vanmorgen al heel vroeg was gaan werken ipv de avond. Zelfs toen had hij nog last van bedronken jongeren. Hij kwam thuis toen we aan de koffie zaten dus kon hij gelijk aanschuiven. Om 10 waren ze weer naar beneden en Dominik en Theresa zijn met de Lego Friends aan het spelen. Het sneeuwt licht buiten en het is berekoud met wind en net boven het vriespunt.
Aangezien ik een grote pan groentesoep had gekookt werd het dat met stokbrood met worst erbij. De kinders vinden de groente erin niet zo lekker dus met de staafmixer de soep van hen gepureerd en dan Backerbsen erin en het ging er zo in. Soms moet je slim zijn.
Ze speelden samen en af en toe even tot de orde roepen .
In de middag belde Diane waar ik weer helemaal blij van werd. Een hele poos bij gepraat. Dan weer terug naar de huiskamer om te kijken of Jan het overleeft had en die had zelfs visite van Ingrid en Sabrina gehad. Ze hadden taart gegeten dus er waren geen klachten.
Een poos de site bijgewerkt want het kost veel tijd en geduld om alles van de waarbenjij site naar de pindat om te zetten. Dan moeten er fotos bijgezocht worden en dat kost nog veel meer tijd. Vanaf heden tot aan de 1e januari 2015 staan de verslagen erop maar nog niet alle fotos.
Om 17 uur kwam Ingrid Theresa halen om in bad te gaan en om half 6 werd Dominik opgehaald.
Nu nog een beetje aan de site werken en dan vind ik het weer goed voor vandaag.Het is de hele dag licht blijven sneeuwen en zo is het wit en zo is alles door de wind ergens heen geblazen daar krijg je dus grote hopen. Het blijft koud en sneeuwen volgens de verwachting.Er kan al volop overal geskied worden en langlaufen gaat ook al. (Tauplitz, Ramsau en ik dacht de Gnadenalm)
Klaar om de nieuwe week te beginnen.