wintervoorbereidingen

Een hele slechte nacht gehad maar wel normale tijd wakker maar hondsmoe. Samen met Jan in bed gebleven en lkker Puls 4 kijken. We hoorden Ingrid en riepen pech we zijn faul. Dus we kregen de krant van haar en ze zei ik kom straks wel terug. Om 10 uur opgestaan en het werd ook nog mooi weer met zon.
Ingrid kwam koffie drinken en vragen of ik in de middag mee wilde gaan. Theresa moet naar de kinderarts en dan kon ik Sabrina mee uit wandelen nemen.
Maar eerst ben ik een deel van de planten op het balkon gaan terug snijden dan een paar bakken op de kast gezet om te overwinteren. Balkon gaan aanvegen. Ik had in het weekend al onze zithoek gelakt met onderhoudsspul. Ziet er weer mooi donker teak uit. De tafel gelijk opgeborgen op het voorbalkon.. Als het voorjaar wordt doe ik de onderkanten wel van de meubels. Dan de hoek versleept naar verder op het balkon en met de beroemde Dusty van de Wibra ben ik met een borstek tegel voor tegel gaan boenen. Zo lang ik hier woon nooit gedaan maar ik ergerde me allang aan hoe ze eruit zagen. Ik heb wel altijd geveegd of gestofzuigd en soms een dweil erover. Nu ziet het er erg goed uit Heb 2/3 van het balkon klaar. Maar toen was ik het wel zat. Dat Dusty is goed voor van alles , ik behandel ook vlekken in mijn kleding ermee.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten ook veel later dan normaal , de hele dag is gewoon opgeschoven. Dus om half 3 met Ingrid mee , Theresa op haar stepje. Om 4 uur liep ik nog rondjes en was ik het zat. Sabrina sliep nog steeds niet, Ingrid was nog steeds niet aan de beurt , dan maar naar huis gaan lopen. Voor de deur ging de telefoon dat ze klaar waren en Ingrid vroeg lukt het nog kan ik nog naar de apotheek. Sabrina was niet lastig dus ja ga maar. Thuis gekomen haar in de box gezet met wat speeltjes er naast gaan zitten en wonder boven wonder vond ze het goed. Zo lang ben ik nog niet alleen met Sabrina geweest. Het begint te komen bij haar. Ingrid zei al het valt niet mee om haar af te navelen. Maar vanmiddag ging het goed.
Zo,n lieve foto vandaag van de 2 lieverds van Laura en Rady. gelukkig heeft de oudere kat geen probleem met het jonkie die erbij is gekomen.