Lenteweer

Vanmorgen om 8 wakker , een rondje ontbijttv en dan opgestaan. De deur kon gelijk open want het was al 14 graden. Strak blauwe lucht met zon. Ik was boos op de katten die hadden mijn plantje dtafel stond gesloopt. Het restant maar in een van de buitenbakken gezet. Ik heb gelukkig nog steeds mijn paasbloembakje van vorig jaar en die bloeit en bloeit. Er stond een gele kalanchoe in daar heb ik van de zomer of zo een oranje bijgezet. Sinds dien een volle bloeiende bak. Ik heb er nu weer een paashaasje ingestoken . Vandaag een dag dat ik niets moet. Dus genieten van de zon. Maar nu eerst aan de koffie. Door de paasdingen krijg ik altijd een lente gevoel.
Middageten gemaakt broccoli en bloemkool met kaassaus en hertoginnen aardappeltjes , bieflapjes. Dat smaakte ons beide super. Dan begonnen met de winkel van Sabrina weer naar haar speelhuis te doen. Ik heb even een grote bak van Sabrina in een tas gedaan en dan die bak gevuld met alle winkelspullen dan kan die gewoon erin blijven staan zonder dat het vies , nat wordt of wegwaaid. Dan is het volgende de schuifdeur en toebehoren eruit te halen. Verder was het balen , had ik eergisteren de keukenbladen uitgezocht . Kijk ik vandaag zijn ze per blad 20 Euro duurder geworden. Het probleem ze bezorgen niet en hoe krijg je lengtes van 3 meter thuis. Dus ik wil ze eigenlijk zo snel als mogelijk kopen voor ze weer duurder worden.
Nog even beneden met Meli overlegd en die zou met Jannick overleggen. Heinz was bij Meli langs gekomen . Jannick uit zijn werk gelijk naar de nieuwe om alles te regelen.
Dan heeft Jan de hele schuifwand verwijderd en zie het zag er naar uit dat ik gelijk had met dat ze het al een keer veranderd hadden. Tegen de avond belde Jannick dat ik beneden moest komen en we hebben met zijn drieeen de bouwtekeningen bekeken. Waar oorspronkleijk het kleine keukenplekje was dat was een afstelkast met een venster. Omdat ze het boven verhuurde hadden ze zo meer kamers. Dus niet alleen dat stukje bij de hoek maar de hele wand kan eruit, Dan kan ik de koelvriescombi draaien en staat die ook in de keuken. Dus het wordt een nog grotere verbouwing. We moeten nog zien uit te vinden hoe de elektriciteit eerst liep. Want er zitten nu lichtschakelaars voor dat kleine keukendeel en een stopcontact.-Dat stopcontact was er en wij hebben toen de lichtschakelaars laten aanleggen vanaf die schakelaar. Dan zei Jannick dat zaterdag Heinz de aanrechtbladen ophaald en naar ons brengt. Dus er komt al echt iets op gang.