Filmpje van de Volksschule met Theresa

Vanmorgen allemaal weer wakker van de wekker. We zorgen altijd dat Theresa klaar is want die moet om kwart over 7 de deur uit en Jan brengt haar dan op weg. Daarna is het tijd voor ons en gaan we douchen en zo. Het ziet er naar uit dat het weer een super mooie warme dag gaat worden. Er worden al temperaturen van boven de 30 gemeten maar niet bij ons in het bergland. Gisteren wel boven de 25 graden.
Theresa was vroeg uit vandaag , Jan was haar gaan halen. Dan is Theresa aan haar huiswerk begonnen. Het valt niet mee om te werken voor mij met al die nieuwe rekenmethodes. Ik ondertussen gekookt en dan eerst aan tafel en eten. Na het eten ging ze weer verder met haar huiswerk. Theresa vertelde dat er een filmpje van het programma op de schoolsite staat dus even gaan kijken. Theresa komt er bv in voor als ze in het Nederlands andere kinderen dingen uitlegt.
Op het filmpje klikken dan start het. Ik heb ook een foto van Theresa gevonden.
Theresa was vanmorgen met school naar Öblarn met de bus daar gingen ze een voorstelling bekijken. Daar deed Zoe aan mee. Op de foto is ze het kind in het blauw in het midden. Theresa had er van genoten.
De familie aan mijn vaderskant is weer uitgebreid. Rosalie en Patrick hebben een dochter gekregen en Fedde een zusje Nora Mare op 8 mei geboren. Het is wel leuk om zo iedereen te volgen.

Wat een leuk filmpje! Zo leuk om te zien dan Theresa het zo goed uitlegt in het Nederlands.

Annemarieke 2022-05-12 22:31:59

Rosalie en Patrick en Fedde , van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nora Mare, wat ziet ze er schattig uit. En wat goed Theresa, dat je dit in de klas gedaan hebt , zo in het Nederlands. Jan en Nicolette, geniet nu maar eens van dit heerlijke weer bij jullie, want een beetje rust zal jullie goed doen na alle verbouwingen de afgelopen weken. Groetjes van ons allemaal.