Vandaag 23 jaren getrouwd.

Vanmorgen om 7 wakker van de wekker, een rondje tv en dan kwart voor 8 opgestaan. Douchen, aankleden en ontbijten. Ik moet naar Liezen voor de belastingpapieren die voor de 30. daar zijn moeten. Ik denk dan maar op hoop van zegen. Papieren bij de GKK inleveren en het stopje ruilen bij de Obi.

We zijn op weg gegaan eerste stop GKK, mijn papier werd aangenomen maar die van Jan moet ondertekend worden door de huisarts. Nieuwe papieren gelijk meegenomen. 2. stop Finanzamt, ik kwam binnen en er stond een jongedame die mij vroeg of ik het kon vinden. Ik legde uit dat ik papieren bij me had maar niet wist of het goed was ingevuld enz. Dan vraagt ze zal ik een afspraak voor je maken en ik graag maar eigenlijk moeten de papieren voor de 30. ingeleverd. Dat maakt niet uit als je een afspraak hebt staan maar ze zei als je een half uurtje wil wachten kan ik je helpen. Ik probeer al 2 jaar een afspraak te krijgen en nu heb ik het gelijk. Ze heeft voor mij opgeschreven wat ik nog nodig heb en een nieuwe afspraak voor maandag en ze heeft in de computer gezet dat Jan niet Steuerplichtig is ab 2019. Want vanaf dat jaar werkte hij niet meer in Oostenrijk. Dus de eerste horden zijn genomen nog 4000 Euro te gaan. We hebben al een jaar betaald en we zaten op 10000 Euro. Dus het wordt al flink minder als we nu nog op 4000 staan. Ik heb niet veel tijd alleen morgen nog om papieren te regelen en in te vullen en de dingen erbij te zoeken. Zondag gaan we Koningsdag vieren in Graz.
Jan was ondertussen het stopje ruilen bij de Obi en ik stond al klaar toen hij eraan kwam. Dan weer terug naar huis. Nu 12 uur en eerst maar eens wat te eten verzinnen. Dan samen met Jan eten en dan moet hij de 2 kasten ophangen.
Nou dat ophangen is ook een ding , de hele middag heeft hij erover gedaan om het kastje op te hangen. Hij laat zich niet helpen en ik denk dan samen gaat het makkelijker. Uiteindelijk tegen half 5 zei hij ik ga een koffie maken en ik als je even meegaat dan hebben we er ook wat bij. Zo gezegd zo gedaan even eruit. Ipv aan de koffie te gaan gaat hij toch weer verder. Ik zeg maar niets meer . Ook nog wat lekkers voor vanavond wat kaas en stokbrood.
Het tweede kastje hing in een poep en een zucht. In een moet het deurtje nog en in de ander een gat voor de stekker van de magnetron. Er komen nog 2 kasten maar eerst even sparen. Het wachten is nog op Mark om de elektriciteit af te maken en dan kan de wand dicht gemaakt worden. Nu is het Feierabend..

Gefeliciteerd 🥂

Anja 2022-04-29 18:45:20

gefeliciteerd met jullie 23 jarig huwelijk

els molenaar 2022-04-29 18:46:19

Gefeliciteerd 🥳 met jullie trouwdag🥂

Erna 2022-04-29 20:49:25

Gefeliciteerd met jullie trouwdag 🥳🥳

Liduina 2022-04-29 22:31:20

Van harte gefeliciteerd met jullie 23 jarig huwelijksdag, maak er dan nu maar een gezellig weekend van samen

Christina 2022-04-30 04:48:08

Alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! 😘🥂