Jannick jarig

Freitag 8.Jänner
Vandaag wordt Jannick 25, geen klein jongentje meer maar in mijn hart blijft hij dat altijd.
Weer super mooi weer en pas als de zon weg gaat koelt het heel hard af.
Vanmorgen met Jan samen keihard gewerkt, hij de dozen van de zolder en al dozen terug. Ik de kerstspullen ingepakt en heb zelfs de buitenverlichting weg gehaald. Schone lei beginnen. Daarna viel er veel te poetsen en Jan gestofzuigd . Ik het vuil verzameld , Jan het naar beneden gebracht.
Gelijk maar weer spullen die ik niet meer wil in een doos gedaan , Jan zijn houten molens naar de keuken verplaatst boven op de kast. Sinds de laatst gebouwde aanwinst was er geen plaats genoeg op de kast in de huiskamer.
Ik heb ook maar afstand gedaan van mijn kerstster die alleen maar uitvalt en een bromelia die al jaren niet meer bloeit .
Ik zeg nog tegen Jan ben wel nieuwsgierig wanneer onze bankjes komen en nog geen half uur daarna werd ik gebeld dat ze morgen komen.
Ik ws aan het eten koken voor Jan en mij toen Ingrid en Theresa kwamen. Theresa wilde bij ons eten maar ze mocht alleen nog maar bouillon met rijst en ik had alleen voor ons gekookt. Even later komt ze weer met Ingrid en die had haar kom soep bij zich want ze kwam haar soep bij Opa en Oma eten.
Dus gezellig met zijn drietjes gegeten en Ingrid nam het waar om naar Liezen te gaan.
Ze was heel lief en je merkte gewoon dat ze nog niet in orde is. Een beetje op de bank liggen met haar deken en een beetje tv kijken. Wilde ze een video kijken en ik zei dat is goed , ze duwde de videoband erin en toen bleek dat er geen stroom op stond . Het lukte me de stroom er weer op te krijgen maar de band zit muurvast. Nieuw klusje voor Jan.
Jan was al vroeg gaan werken want hij moest ook het appartement doen.
Dan kwam Ingrid weer terug en ging Theresa naar beneden.
Dan ben ik de bank gaan poetsen, fotos gemaakt en op de Tauschburse gezet.
Ondertussen kwam Jan weer thuis, broodjes de oven in en avondeten.
Nu wachten tot Janick thuis komt want die wert tot 19 uur vandaag, dan moet hij nog inbetalen bij de brandweervereniging en dan komt hij naar huis.
Dan kunnen we hem gaan feliciteren en aan de door Ingrid gemaakte taart beginnen.