Ruhetag

Dat was niet leuk, gisteravond voelde ik me ineens weer niet lekker . Ik was weer misselijk en weer diarree. Geen idee waardoor het steeds komt geen gekke dingen gegeten zelfs niet veel gegeten. Dus dat was weer en avond en nacht. Vanmorgen wakker geworden en dan heb ik niets meer. Ontbeten, bed afgehaald , de eerste was erin en voor de tv skien kijken. Het is prachtig mooi weer normaal zou ik op zo´n dag gaan skien met Thersa maar waar is de grote vraag. In Ramsau is het denk ik nu niets , Stoderzinken dicht en het moet een piste zijn dat ik haar kan zien. Denk nog een beetje na.
We aten wat later beetje laat ontbeten dan schuift het op. Nog even beneden gekeken en gevraagd wil Theresa niet skien. Zegt Ingid als je haar achter haar player vandaan krijgt. Theresa heeft een nieuwe radio , cd en cassettespeler gekregen. Een mooi ding in allemaal kleurtjes, Bij ons heeft ze een cd speler en ze had thuis en cassettespeler. De laatste leeft niet meer en nu kan ze dus alles afspelen. Ze is nu al haar cassettes aan het luisteren. Ook goed dan vraag ik het niet eens , af en toe een luie dag kan geen kwaad, Ook betrekt de lucht steeds meer . Jannick sliep nog die was vannacht om 3 uur thuis. Ik zit nu alweer bij de 2e doorgang van het skien. De eerste was in de droger en de 2e in de machine , vaatwasser klaar en ook alweer opgeruimd tussendoor het eten gemaakt dus helemaal lui was ik ook niet. Liet als extraatje wel een pak poedersuiker open en op zijn kop uit de kast vallen, dat was niet leuk want dat was echt troep.
Later in de middag kwam ik er achter dat mijn telefoon nog ergens in mijn tas zat dus gepakt en toen zag ik dat Trixi had gebeld om te vragen of Dominik mocht komen . Helaas gisteren doordat ik niet lkker was de telefoon vergeten. Nu ook maar het telefoonnummer van Jan aan haar gemaild . Ze had ook gebeld maar 30 seconden dat is voor zo´n dove als ik niks, dat hoor ik niet.