Te koud voor buiten

Vanmorgen vroeg wakker , half 7 een beetje dommelen en later wat tv en dan toch maar opgestaan. Het was nevelig en het is niet warm. Het lijkt erop dat het vandaag niet echt lekker wordt. Gisteren was het goed te doen geen super mooi weer maar een lekkere temperatuur om buiten bezig te zijn. Bij ons is het geen hout geen werkzaamheden. Al rijpt er een plan voor een plantenwand. Daarvoor moet ik Jan bijzonder lief aankijken. Maar eerst aan de koffie.
Ingrid kwam voorbij met de meiden. Ze had goed nieuws , Jannick heeft met een collega gesproken en die kan het hout leveren. Het komt waarschijnlijk dan met het weekend. Dus eigenlijk moeten we dan het balkon klaar hebben. We moeten het hout aan de bovenkant dat vervangen moet worden eraf halen nog 2/3 van het balkon, schuren en verven. Hopelijk wordt het nog een beetje weer morgen of zo want met het weekend wordt het weer erg koud en nat geven ze op.
Ook spreekt Jannick met iemand over de witte vlekken dus ook dat even afwachten.
Middageten was witte bonen in tomatensaus met uitjes, Frankfurters en roerei. Samen met Jan gegeten.
Vandaag veel bezig geweest met de site . Weer fotoboeken genereren dat is veel werk maar ik heb er weer een paar klaar staan. Op de site kan ik elke foto zetten maar niet elke foto kan in een album. Ik wil niet graag iets afbreken dus probeer ik het zo in elkaar te krijgen dat alles wat er in moet past. Het is vaak opnieuw genereren , doorkijken en weer veranderen en dan van voren af aan. Ik maak de reizen altijd van 1 januari tot 31 december dus dan moet ik delen van het jaar nemen die dan in een fotoboek passen als ik het boek heb gekregen verwijder ik dan dat deel . Het blijft wel in de reis van het hele jaar staan. Vandaar dat er complete jaargangen staan en ook delen daarvan. Het is vrij duur dus ik met altijd eerst sparen voor ik er weer een kan bestellen. Maar ze zijn geweldig mooi e n complete dagboeken inclusief de tekst. Theresa kon vanmorgen geen genoeg krijgen van het meekijken tijdens het maken en maar commentaar geven . Ze weet elk klein detail . Ik weet het soms gewoon niet meer en als ze het dat zegt dan komt het bij mij ook weer.
Dit jaar even weinig uitstapjes ben ik bang.
Rond half 3 werd het zonnig, Ingrid kwam vragen hoe en wat omdat ze ook wilde beginnen. Uitgelegd en ze wilde wat later gaan beginnnen. Ik dacht dan ga ik ook snel alles loshalen en het balkon leeg maken. Alles wat er vanaf kon naar het voor balkon gezet. Alles losgehaald en Jan heeft het oude hout losgemaakt. Dan kreeg ik Sabrina en ging Ingrid met schuren beginnen. Rond 5 was ze klaar en mocht Sabrina weer naar beneden. Morgen weer een werkdag voor de boeg .