Nu ook deels goed en deels slecht nieuws

Sinds gisteravond heb ik hoesten en benauwd , hoop dat het niet erger wordt. Vanmorgen lange tijd in bed tv gekken maar omdat mijn lijf zo pijn doet toch eruit gegaan. Ik weet niet hoe ik moet staan liggen of zitten . Jannick belde met goed nieuws , hij is negatief. Dus ik ben beneden aan Ingrid gaan vragen of wij al iets gehoord hebben want wij zijn eerder getest en geen uitslag.

In de loop van de morgen belde Ingrid dat ze is gebeld door de epidemiearts en waar ik al bang voor was Ingrid en ik zijn beide positief. Daarom hoorden wij niets. Ondertussen weten we dat ook de blokfluit lerares van Theresa positief is er is dus geen houden meer aan. Ook even Jannick terug gebeld en die zei al ok dus de quarantaine wordt vast verder opgeschroefd. Ik voel me echt rot en kan alleen maar hopen dat het niet erger wordt. Ik kom met moeite overeind of een trap op.
Ik heb toch kans gezien om het bed af te halen . 3 wassen te doen en middageten te koken. Dan in de middag een kwartiertje op het balkon gezeten in een matig zonnteje. Het huis gelijk gelucht.
Wordt vervolgd!

Rustig aan doen hoor, rust lekker uit en doe alleen het hoog nodige. Ik heb toen van de huisarts voor mijn benauwdheid pufjes gekregen en dat hielp wel. Verder wens ik iedereen beterschap

Liduina 2020-10-18 19:14:23

heel veel sterkte voor allemaal

els molenaar 2020-10-18 20:06:31

Heel veel sterkte!

Nance 2020-10-18 20:07:18

Sterkte!!! 😘

Annemarieke 2020-10-18 22:02:53

Sterkte enBeterschap voor allemaal

Erna 2020-10-18 23:07:06

Jeetje dat is niet prettig! Heel erg veel beterschap!🌷⚘ Liefs dikke knuffel xxx

Cherique 2020-10-18 23:50:01

Schrik is groot dit zo te horen, Jan en Theresa zijn nu nog negatief, maar zijn toch ook bij jullie in huis, , je hebt dus grote kans , na een week, dat zij het straks toch ook weer positief hebben. fijn om te horen dat Jannick negatief is nu en ergens anders zit, nu wordt het voor hem mogelijk om jullie straks te helpen op afstand, met eten/ medicijnen enz. . Hoop echt voor allemaal dat jullie het in milde vorm krijgen, en straks weer kunnen opknappen, dat jullie goede medicijnen pufjes kunnen krijgen , om alles te verlichten. Heel veel sterkte en nog meer beterschap gewenst