het zijn al 6 weken droog en zonnig weer

Oostenrijk, Kleinsölk

Zaterdag 26 november
We hebben nu al 6 weken droog en zonnig weer, nog steeds nachtvorst en overdag in de dalen rondom vriespunt en op de bergen warm. Geen spatje sneeuw nog te bekennen.
De stroomvoorziening loopt ernstig terug door gebrek aan water.
Jannick vandaag toch nog vertrokken naar de sneeuw ook al is het daar ook alleen maar een met kunstsneeuw aangelegde loipe. Hij zit nu met Vasasport in Livigno een belastingvrij paradijsje in Italie. Ik was blij toen hij vanmiddag rondom 3 uur belde dat hij goed was aangekomen. Hij was bij Sidney vandaan uit Werfenweng met Rick over Zwitserland naar Livigno gereden. Machiel is ziek geworden en daarom kon Jannick als instructeur mee. Geluk voor hem en pech voor Machiel.
Neemt hij zijn pc mee laat hij de stroomkabel thuis.............dat heet stommmmm.
Ik heb vandaag pyamadag gehouden, gewoon even helemaal niets.
In Ramsau ligt ook een sneeuwkanonnenloipe van 2 km en verder niets.
Voor mensen die nog wel eens naar Tauplitz gaan vanaf deze winter heb je daar dus ook een loipenpas nodig. Op dit moment daar ook geen sneeuw maar waar wel .