Paardenslee

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Normale tijd wakker , douchen en ontbijt klaar zetten. Met zijn allen ontbijten en koffie drinken en om half 12 naar Ramsau. We hadden een jausen in de Ederhof en Het een was super veel en super lekker. Ingrid en Jannick waren ook aangekomen met Theresa en Sabrina. Die gingen ook eten en daarna even in de stal kijken. Tegen 14 uur was de slee klaar en gingen we op weg voor een Kulmrunde.
Het was best koud maar onder een deken was het best lekker. Hij stopte bij de Frienerhof waar we wat dronken en dan weer op weg. Terug zaten Ingrid en Jannick met Sabrina al te wachten en met zijn allen op weg naar huis. Ondertussen helemaal donker door het dichttrekken van de lucht , het was op Ramsau wel lekker weer maar bij ons was al weer de mist. Het sneeuwt nog steeds niet , ze geven het elke keer op en dan verschuift het weer. Wel weer vorst in de nacht.
Het restant van het eten hadden ze ingepakt en kon ik mee naar huis nemen.
Theresa zit zoet met haar pizzeria te spelen, de rest hangen en liggen.
Weer een gezellige dag voorbij.