Nog geen mandjes gevonden

Oostenrijk, Schladming

Brrrrrrrr ´s ochtends is het fris bij het opstaan maar gelukkig alleen in de slaapkamer want de cv doet het prima. Het is aangenaam warm in de rest van het huis. Een troebel dagbegin , we zitten in de wolken en warm is het niet met 12 graden.
De dame die mijn badkamerkasten wil kopen was verhinderd en een nieuwe afspraak voor vrijdag gemaakt.
Een hele rustige morgen gehad, ik heb gisteravond mijn teen gestoten en een zwarte teen en blauwe voet en het doet zeeeeeeeeeeeeeeer.
In de middag kwam de zon door en al snel temperaturen boven de 20 wat gelijk een stuk aangenamer is. Ik besloot met Jan mee te gaan (gisteren niet gedaan) om rond te snuffelen voor mandjes. Ik heb me laten afzetten bij de Penny want ik moest daar wat boodschappen hebben, dan bij de KIK gekeken maar helemaal niets. Dan naar het centrum gaan lopen een heerlijke wandeling langs de Enns in de zon. Prachtig blauwe lucht groene bergen met witte toppen. In het centrum her en der gekeken maar nada noppes. Mandjes is geloof ik hier een voorjaarsartikel dan moet iedereen opruimen en aan de schoonmaak. Ik moet er denk ik bij stom toeval tegenaan lopen en anders maar eens in Nederland kijken in oktober.
Tegen vijven kwam er wat wind opzetten en was het gelijk een stuk frisser. Maar Jan was al bijna klaar dus even gewacht en dan samen naar de auto gelopen en naar huis.

Ik ben helemaal happy want eindelijk zijn de fotos van de laatste maanden van 2014 op de site terug geplaatst en kan ik een album gaan maken. Dan kan ik ze daarna wissen en weer nieuwe fotos plaatsen. Ze waren zonder kennisgeving verwijderd, normaal krijg je een bericht dat je fotoruimte afloopt en dan kan je het verlengen. Het heeft heel lang geduurd tich maal mail gestuurd en nu eindelijk in orde . Zou jammer zijn als ik die maanden zou missen in mijn dagboeken. Ik heb er al een boek bij zitten omdat ze die zonder fotos hadden gedrukt en mijn fotos niet terug geplaatst hadden , het boek was wel gemaakt door mij met fotos. Dus ik ga van de week maar eens eraan beginnen. Ik loop heel erg achter want ik begin nu aan een boek vanaf september 2014. Ik maak boeken van ongeveer 100 pagina´s en ik moet wel eerst deze maanden doen omdat ik niet van te voren weet waar een boek dan eindigd. Vroeger hield ik het apart bij van Jannick en die van ons maar Jannick leverde vanaf dat hij op zichzelf was heel slecht fotos en verslagen aan dus daar ben ik toen meegestopt. Het werd een dagboek van ons samen en dat doe ik nog steeds. Dus mijn austrianl.waarbenjij.nu is voor mij nog steeds belangrijk om de dagboeken te maken. De Pindat maakt mooie boeken maar het wordt duur omdat ik graag alle fotos erin heb en zij een eigen fotoboek indeling hebben. Maar de Pindat is veel mooier voor de volgers en ik heb geen problemen met fotos opladen en dat heb ik wel bij waarbenjij , ik ben uren bezig met alleen de fotos erop krijgen en ondanks herhaaldelijk klachten indienen veranderd er niets.