De nieuwe week begonnen en ik denk zo ook de herfst

Vanmorgen pas om half 9 wakker en dat heeft me weer goed gedaan. Half uurtje tv en dan er toch uit gelijk de badkamer gepoetst. Dan ben ik de maandag goed begonnen. Dan aankleden en ontbijten en nu aan de koffie. Het is druilerig buiten en een 14 graden. De buurman is enthousiast zijn appels met een stok en daaraan een netje appels aan het plukken al zie ik er meer naar beneden vallen dan er in zijn netje komen. Hij mag wel een helm opzetten. Maar het zorgt voor enige onderhouding en hilariteit.
Fotos van Jula en Tobi pannenkoeken eten bij de molen ter afsluiting van de vakantie tijd , de eerste schooldag en een tekstje die er bij hoort.
Ik had vanmorgen het restant verf opgemaakt aan de plantenbak dus ik moet op zoek naar nieuwe. Deze kan je niet m,eer kopen was nog van de Baumax die niet meer bestaat.
Els en Nance zijn naar Salzburg en ik heb ze even gesproken toen hadden ze al goede inkopen gedaan en gingen ze nog naar de Outlet.
Ik had middageten gemaakt samen met Jan gegeten. Ingrid kwam een bakkie doen met de kinderen en daarna gingen ze boodschappen doen en wandelen. Jan en ik besloten even te gaan kijken of we ergens een blikje betaalbare verf voor de plantenbak konden kopen. Bij de Do It alleen duur net als bij de Letmaier en ik vind 28 Euro voor verf te veel. Dan even naar de Landmarkt want ik wilde ook een grote zak grond kopen. Vind ik bij de Landmarkt een blik verf voor 11 Euro wat ook gelijk grondering is. Ook de zak met grond die ik wilde was geen probleem al kwam er niemand bij het magazijn. Je betaald bij de kassa en met de bon loop je tegenover naar het magazijn. Maar daar kwam maar niemand dus terug naar de Landmarkt en ik zag Bertl bij de kassa dus ik riep hem en zei dat er niemand kwam . Hij riep ik kom er aan en hij bleef zich maar verontschuldigen dat hij het niet geweten had dat we er stonden. Dan naar huis gereden- De binnenkant van de bak was droog en heb ik de binnenvoering erin gemaakt. Morgen de buitenkant met de nieuwe verf verven. De was gedaan en nog wat huishoudelijke klusje waaronder de friteuse schoonmaken. Voor vandaag wel weer genoeg gedaan.
Ik had al weer mail van Marietta en elke keer raakt mij haar enorme verdriet. Vandaag ook leuke mail van Diane. Die was naar de prinsessendag op het Loo geweest met haar kleindochters.