Jubel jubel en jubel Jannick 3e plaats ÖM

Oostenrijk, Obertilliach

Zaterdag
Jan was al heel vroeg Jannick naar beneden brengen want die werd om 5.30 beneden bij de ÖMTC opgehaald. Want Waldhuber wilde op tijd in Obertilliach zijn zodat ze nog konden gaan trainen. Ik heb niemand horen weggaan en niemand horen terug komen. Ik schrok wakker en dacht ze zich verslapen hadden.
Jannick heeft nog nooit zo vaak op het politiebureau gezeten. (grapje ze overnachten in Obertilliach altijd op het politiebureau). Waldhuber en zijn broer zijn allebei bij de politie in dienst en maken dan gebruik van de dienstwoning die er in Obertilliach bij het bureau is.
Het is altijd goedkoop overnachten en de meiden koken en de heren wassen en ruimen af.
Waldhuber zelf is zo als hij het zegt de trainer.
Wij hebben vandaag het rustig aan gedaan even helemaal niets.
Het had vannacht weer gesneeuwd en het sneeuwde overdag ook licht. Het waaide stevig.
In Obertilliach is het geloof ik wel heel mooi weer.
Rond 12 uur belde Jannick om te zeggen hoe de wedstrijd was vergaan.
JUBEL JUBEL EN NOG EENS JUBEL.
Ik ben trots en had het niet verwacht Jannick heeft de 3e plaats op het Österreichse Einzel Meisterschaften in Obertilliach. Hij heeft David Komatch en Felix Waldhuber en nog wat grote namen hier achter zich gelaten. Die heeft hij nog nooit achter zich gelaten.
Felix was afgelopen zomer Oostenrijks kampioen op alle loop afstanden, Oostenrijks kampioen triathlon, hij werd afgelopen weken Oostenrijks meister wintertriathlon, Europees Meister triathlon en Wereldkampioen triathlon en is ook meervoudig Oostenrijks Kampioen biatlon. David had zich geplaatst voor de junior wereld kampioenschappen in Canada .En nu eindelijk pakt Jannick ze allemaal. Beter laat dan nooit .
Hij heeft me net nog even gebeld om te zeggen dat de huldiging ging beginnen , ik hoop dat Waldhuber foto’s heeft gemaakt.

Marian en Jan van harte gefeliciteerd met het feit dat jullie oma en opa worden.
Dat is toch geweldig nieuws.

9 maart 2009 13:44 | Door: Jeannette Barentsen-Geelhoed Goed zo Nederlander ! Ga zo door ! Nicolette : wees maar trots op jullie product! Want zonder jullie enorme support was zoiets niet mogelijk geweest ! Gefeliciteerd met Jannick´s 3e plaats op het Österreichse Einzel Meisterschaften in Obertilliach ! Jeannette in Tirol met Leandra & Jonathan Jannick

molenaar.ruesink 2017-09-21 15:40:48

13 maart 2009 09:45 | Door: ineke He GAAAAAF, Van harte met deze geweldige podiumplek!!!! gr Ineke

molenaar.ruesink 2017-09-21 15:41:00

17 april 2009 14:12 | Door: Jan en Jopie Nicolette hier een berichtje uit gouda wat goed van Jannick wij kunnen best begrijpen dat jullie trots zijn Jannick Gefeliciteerd met deze plaats is alles goed met jullie hier wel de groeten van ons beiden doei jan en jopie