Rustige dag

Vanmorgen wakker van de wekker, en dan zo treuzelen dat je zonder ontbijt alsnog moet rennen naar je afspraak. Maar een goed gesprek gehad en weer naar huis. Dan aan het ontbijt en een kop koffie,
Gisteravond en vannacht hadden we noodweer , zo wat ging het te keer, Weer in grote delen Oostenrijk problemen met overstromingen en Murabgangen en wat er zo bij komt.Ook Schladming en omgeving behoorlijk getroffen , Murabgangen op de B320, kelders onderwater, bomen over de weg. onderdoorgangen onder water, een supermarkt vol met water, Ik heb goed geslapen maar ja niet helemaal eerlijk want nu toch maar een slaappil genomen. Mijn lichaam zegt dank je. Het is nog zwaar bewolkt maar de regen heeft nagelaten. Voor de rest van de dag heb ik geen plannen en zie wat er voorbij komt. Jan is op het tuinbalkon het plastik wat tegen de onderkant aanzit aan het vastzetten. Door de erge wind heeft veel losgelaten. Nog administratie gedaan en bellen met de bank van de kaart die tot vandaag nog steeds gesperrt is. Staat in bewerking., Hm schiet niet op.
Het is met 15 graden niet heel warm. Jannick belde dat hij met Bobbejaanland had gebeld om te vragen waarom hij geen tickets kon vastleggen , je mag maar 1 ticket gereserveerd op je Abo hebben staan. Lullig als je met een jaar abo maar een week daar bent.
Komt tijd komt raad.
Ik was gisteravond vroeg naar bed en ineens hoorde ik Jan, hij doet het weer. Hu Bleek dat de tv in de huiskamer het ineens weer deed. Ok kan weer van het lijstje af.
Na de vakantie gaat de nieuwe Kindergarten open en een week later de opening. Het is al zo mooi geworden. Er gaan 140 kinderen heen.
Begin van de avond kwam Jannick koffie drinken dan zo een beetje Netflix en naar bed.

Wauw, dat is mooi geworden!!!