Hoera hoera Jannick is vandaag jarig.

Oostenrijk, Kleinsölk

Mittwoch 8. Jänner

Zo weet niet waar ik last van heb maar werd opnieuw om half 10 wakker. Snel douchen en ontbijten want meestal komen Ingrid en Theresa wel even langs. Zo ook vanmorgen. Theresa was weer fitter dan de afgelopen dagen en ging samen met opa stofzuigen of wel met de auto zoals zij zegt.

Het weer is zeer föhnig erg warm en het leek wel zomer.

Soms kan ik werkelijk balen , ik heb een keer gewoon niet goed opgelet eind 2012 en dat ook nog in dezelfde periode als dat ik van Jannick een album zonder fotos had gekregen en wel een album met fotos heb laten maken en betaald. Blijk ik nu achteraf ook een album zonder fotos te hebben gekregen. Het is maar over 2 maanden maar wel onze vakantie nog van Nederland Duinrell als van onze korte vakantie in Passau. Ik heb al veel fotos terug gevonden maar niet alles dus ik ga nu een album maken met alleen de fotos want de teksten heb ik al en je hoeft van waarbenjij.nu niets te verwachten. In die periode gewoon mijn kop er niet bij gehad en het gewoon niet bemerkt. Stom stom stom en nog eens stom want behalve dat het veel geld gekost heeft ben ik ook een leuke periode kwijt. Ik heb ze wel aangeschreven of ze nog fotos terug kunnen plaatsen op de site maar bij Jannick ´s album lukte het ook niet. Maar toen heb ik tenminste mijn geld terug gekregen. Het is vervelend dat ze niet buiten Nederland en Belgie bezorgen want nu moet ik vaak lang wachten op mijn albums en kan ik ze ook niet gelijk controleren. Ik dacht laat ik ereens structuur in aanbrengen want het worden er al zo veel , dus ik heb ze genummerd maar moest daarvoor steeds kijken welke periode het album was en toen kwam ik het dus. Maar goed ik kan het niet meer terug draaien alleen nog een album erbij maken met de fotos die ik gevonden heb. Daar kan ik weer van leren en ik heb weer wat te doen.

Ik hoorde van Ingrid dat ik mij zou moeten kunnen inschrijven bij Jan zijn ziektekosten verzekering van de Steiermärkische als hij hier via zijn werkgeven verzekerd wordt dat zou inhouden dat ook ik veel geld terug krijg wel minder dan Jan maar alleen de nominale premie is al de moeite waard. Dus even afwachten wanneer Jan overgeschreven is.

Jan heeft vandaag zijn eerste langere werkdag. Is alleen voor mij iets meer organiseren als ik mee wil om boodschappen te doen. Maar ik kan wel kiezen of ik mee ga naar Irdning, naar Schladming of naar allebei.

Pepijn was vandaag al wennen in groep 1, hij is bijna 4 jaar. De tijd gaat veel te snel.
Dan ook nog fotos van Bo, Jula, Nina en Angela.

8 januari 2014 22:22 | Door: Annemarieke Lekkere worsten zijn het , he! Dat vinden wij ook. (zijn van de Lidl)