Alweer zeer warm

Vanmorgen om 6 wakker , de katten eten gegeven , brinta voor mij en wat tv kijken in bed. Hoor ik Ingrid dus zet al de kinder tv aan . Roept ze ik ben al terug hoor het is half 9. Was ik toch ingedommeld.
Koffie drinken en daarna met Jan boodschapjes doen. De alarmen gingen alweer en er schijnt bosbrand richting Stoderzinken te zijn.
Zo maar weer aan het eten beginnen en met Jan uitgemaakt dat hij morgen Pizza eet. Eind van de middag komt Sabrina dan weer want dan gaat Ingrid met Theresa naar de karate. Dan mag Ingrid ook weer aan de bak want het is weer mee doe dag. Theresa telt nu de dagen af want ze moet na vandaag nog 5x naar de Kiga en dan is ze Schulkind. Ze is zo blij dat ze nu naar de Volksschule gaat na de vakantie. Ze had een soort overzicht en per onderwerp ongeveer 60 vakjes en ik geloof over 5 gebieden er was maar 1 vakje leeg. Ze zou emotioneel niet alles hebben. Gezien de omstandigheden denk ik dat dat niet vreemd is. Ze weet nog steeds niet of ze is aangenomen voor de muziekklas dat schijnt ze in de eerste week van de vakantie te horen.
Met Jan samen gegeten- De bosbrand was bij de Zipline . ik kan me zo voorstellen weggeworpen peukje. Mensen zijn niet voorzichtig en nu vooral met die extreme hitte. De lucht is strakblauw en het is nu heel hard gaan waaien. Wel lekker want overal staat alles open .
Jannick was toch lekker vroeg thuis (ook wel vroeg begonnen om 5). Hij had iets besteld en er kwam vandaag een pakje. Maar er zat niet in wat hij besteld had. Heeft hij een Louis Vuitton portemonnee gekregen. Op internet helemaal nagekeken en tot in de kleinste details klopt het zelfs het opberghoesje wat erbij zat. . Dus Ingrid heeft nu een Louis Vuitton portemonnee die 545 euro kost. Jannick heeft altijd mazzel met dit soort dingen .
Jannick kwam vragen of ik iets in Liezen moest doen nou nee. Hij wilde naar Liezen en ik wilde wel mee dus Sabrina ook mee. Jannick wilde een aantal dingen maar eigenlijk niet echt geslaagd. Het was in de winkels in ieder geval heerlijk koel. Dan weer naar huis en het was toch al half 6 toen we thuis kwamen.
Jannick baalt als een stekker heeft hij maandag een vrije dag want hij zou zijn motorrijbewijs halen. Belt de rijschool af omdat de andre hebben afgezegd en het niet rendabel is om de cursus te doen. Hij kan niet op een andere dag vrij krijgen of even snel wisselen. Hij heeft al een afspraak om proef te rijden met de motoren die hij op het oog heeft en om er dan eentje te kopen.
Het was bij ons wel minder warm maar nog warm genoeg met 31 graden.

Louis Vuitton? NIET verkeerd!!!