Sneeuw in de bergen

Oostenrijk, Kleinsölk

19 juni
Het heeft flink gesneeuwd in de bergen en warm is het er ook niet. Wij hadden zowaar een flauw zonnetje vanmorgen maar al snel trok het toch weer dicht en we twijfelen nog of we straks naar boven gaan . Ze geven geen mooi weer op en als het regent of sneeuwt is het ook niets .Op dit moment is het net 2 graden boven.
Vannacht heeft Toon de zoon van mijn broer John , zijn eerste kind gekregen. Een zoon met de naam Dinand. Toch leuk Facebook je blijft altijd op de hoogte.

Zo er brak in de middag noodweer uit, hagel ,regen, windvlagen, alles vloog in het rond.
We waren blij dat we thuis gebleven zijn. Ik kijk tegen de witte toppen aan en boven sneeuwt het nog steeds. Het is weer wat gezakt de sneeuwgrens.

We waren gebeld door iemand die we kennen doordat haar zoon bij Jannick op school zat. Zelf sliep ze wel eens bij ons als ze op school moest zijn want ze woont niet in de buurt en werkt zelf in Dubai. Nu belde ze dus weer of we plaats hadden, ze wist nog niet dat we niet meer in Ramsau wonen. We hebben nu onderdak op Ebengutl voor ze geregeld. Het is maar voor 1 nacht en ze zijn met zijn vijven , maar ja het is hier in Oostenrijk lang weekend volgende weekend omdat het donderdag Fronleichnam is. Dan is veel geboekt en vol. Omdat Haje er niet is doet Jan het ontbijt voor ze want ze moeten alweer vroeg op weg want ze gaan dan naar de Simonyhütte.
We worden nog regelmatig door gasten benadert of we ze onderdak brengen kunnen. Ze gaan toch niet naar Haus Helga nu wij er niet meer zijn.

Nog een paar daagjes en gaan we op weg naar Nederland.

Jannick baalt als een stekker, ze hebben zijn salaris niet overgemaakt en nu heeft de bank dus zijn betalingen niet gedaan en kost het hem 2,50 per betaling dat het niet is uitgevoerd. Dat zijn kosten die je aan de bank moet betalen. Dan heb je het nog niet over de bijkomende kosten voor te laat betalen .Hij heeft nagevraagd en er zijn bij nog 2 problemen met niet gestort zijn. Zegt zijn chef anders krijg je het volgende maand dubbel, nou heeft Jannick gezegd moet toch echt mijn rekeningen nu betalen. Nu zouden ze het maandag opnieuw storten.

21 juni 2011 09:40 | Door: Annemarieke Bhheeeeeh!!! ;-) Het is dus net zulk petweer als bij ons!