Sonntag Zondag

Vanmorgen was het iets onder nul maar om 9 uur hadden we al 14 graden en om half 11 zelfs 22. Opgestaan broodjes mee en in bed gegeten. Daarna toch maar echt opgestaan en douchen. Gelijk onze bedden afgehaald dat was een beetje meer met Theresa erbij. De was naar beneden gebracht en de eerste was in de machine gedaan. Dan was Jan aan de beurt , zijn haren weer kort gemaakt. Dan geprobeerd om de wasbak in de keuken beter door te laten lopen met van die reiniger maar het heeft niets gedaan. Dus nog een keertje doen en als het dan nog niet helpt is het helaas pindakaas. Ik had bessenstruiken gekocht en er zijn er nu 2 uitgelopen. zet ze overdag in het zonnetje en in de nacht weer binnen. Jannick kwam thuis even snel een koffie en dan slapen. Hij was gisteravond wel gebleven na het wegbrengen van de RK-ers naar de Galsterberg maar wilde zelf niet rödelen want zo als hij zegt kan nu niets breken. Dus was hij half 11 thuis en om half 1 er weer uit om ze op te halen. Dan slapen tot 5 en eruit om te gaan werken. Nu slapen en hij moet om 4 uur weer beginnen vanmiddag.
Wij eten vandaag pannekoeken met en zonder spek. Kan Jannick wat van eten voor hij weer aan het werk gaat.
Wij hadden gegeten en Jannick was met de noorderzon vertrokken. Dan zijn wij met Theresa in de tuin gegaan genieten zo lang het nog kan. Na een poosje waren we gaar en zijn we weer naar binnen gegaan. Ondertussen zit de 4. was in de machine en de 3. in de droger. Dan ligt er alleen nog de werkkleding van Jannick maar daar komt straks nog wat bij.
Maar doe ik niet vandaag. Als het goed is gaat Theresa vanavond bij Papa slapen en hebben wij een nachtje het rijk alleen.