Vorst en sneeuwval

Oostenrijk, Stainach

Gisteravond dus naar de bios geweest. Ik had geen idee wat ik moest verwachten. Jannick had hem al gezien en had gezegd ongelooflijk goede film.
Het begint en je hebt Freddie Mercury in je hoofd en je ziet Rami Malek en dan wordt hij steeds meer Freddie Mercury. Ik vond het ook een zeer emotionele film , onderhoudend uiteraard goede muziek. Ik heb genoten en Jan ook. Jan is de grootste Queen fan en als hij het goed vindt zegt dat wel wat. Ook de tijdgeest is goed weergegeven.

Vanmorgen rond 7 wakker en gewacht op Sabrina. nadat die weer opgehaald was gaan eten en douchen. Zo van alles en nog wat ochtend en ik hoefde niet te koken dat was al klaar.Ingrid kwam een bakkie doen en ik papieren voor haar gescand zodat ze die per mail kon versturen. Ze krijgt toch nog een keer verlenging van de Pflege tijd voor Sabrina dus nog een keer 9 maanden daarna zou nog iets met 3 maanden kunnen maar dan is het definitief uit. We hopen toch dat in die tussentijd het met Sabrina allemaal geklaard is . Dan weten we ook hoe het verder moet.
Eind van de morgen heeft Jan de jongens opgehaald. Aron wilde weer niet eten en niet eens proberen alleen een broodje met margarine nadat hij de margarine geinspecteerd had. Akos zat wel weer lekker te eten ook geen grote eter maar die eet tenminste wat. Theresa kwam boven en wilde meespelen en die 2 trokken zich samen terug en spreken dan Hongaars met elkaar. Ik heb tegen Theresa gezegd dat ze gewoon doorgaan mocht met spelen. Ze kon maar even want Cornelia kwam voor haar therapie. De jongens werden weer door hun vader opgehaald maar ik wilde dat ze eerst de lego opruimden Akos deed dat maar Aron maakt zich dan uit het zicht- Dan op weg naar Liezen naar de orthopeed maar eerst de boeken die ik van Ingrid had gekregen daar in de Arcade in het boekenrek gezet. We hadden nog wat tijd en even naar de nieuwe Tedi en daar rondgekeken dan weer snel naar orthopeed en 10 minuten later waren we weer op de terug weg dit keer heb ik flink last van de injectie in mijn nek en geloof me die deed pijn.
Blij dat ik weer thuis was .