Zo dat was vanmorgen koud

Ik werd wakker van Theresa die een kusje kwam brengen en Ingrid die Sabrina kwam brengen. Oma lette niet op en Sabrina stak haar vinger vol in mijn oog. Tja dat krijg je als je de bril niet op zet. Nadat Mama terug was gekomen zijn we koffie gaan drinken en we hebben altijd wel wat te kletsen. Nog even wat uitprinten voor Ingrid en ze gingen weer . Dan was ik aan de beurt om te douchen.
Alles was wit en het was minus 6 in de morgen maar met de zon werd het snel weer warm. Er is sneeuw voorspeld dus we moeten genieten van dit weer. In de skigebieden heerst al totale paniek er is geen sneeuw en ze kunnen geen sneeuw maken en de boekingen komen niet op gang.
We hebben al veel jaren gehad dat op 26 oktober de boel open ging. Maar er wordt al snel geklaagd maar ze vergeten de omzet van bv vorig jaar toen het een topwinter was maar dan hoor je ze niet. Kitzbühel heeft de duurste skikaarten met 58 Euro per dag. De mensen klagen dat het voor een familie geen doen meer is om te skien. Daarmee hebben ze wel gelijk. Maar de andere kant een dagje pretpark kost ook gemiddeld entree 45 Euro maar dan hoef je geen skies te kopen of te huren enz.
Wij genieten van wat de dag ons brengt dus van de zon.
Samen met Jan middageten gedaan. Eind van de middag kwamen Sabrina en Jannick en om 18 uur ging Jannick naar het RK waar hij vanavond/nacht dienst heeft. Hij zei al zal wel wennen zijn want hij is normaal de chauffeur maar omdat er 2 Zivil gezakt zijn maar wel ingepland staan hebben ze geen Sänitater.
Ook vertelde hij dat hij vandaag op zijn muil gegaan was. Hij zag de eigenaar van het grondstuk wat hij geveegd had en dacht kan ik gelijk vragen of het zo goed is, hij stapt uit en ging gelijk op een ijsplaat onderuit en omdat het schuin was naar beneden.
Nu wachten op Ingrid en Theresa die naar de karate in Schladming zijn. Nadat dan Sabrina is opgehaald is het Feierabend en begint mijn tv avond.