Theresa eerste keer skien

Samstag 14.Februar
Valentinstag
Opnieuw een prachtige zonnige dag en het was al snel op het balkon 17 graden . Heerlijk de deur open en poetsen in huis . Dat is wel nodig als Theresa hier een paar dagen geweest is. Dus ook de bank van de vlekken ontdaan.
Middageten, mijn was allemaal klaar , straks nog het bed opmaken en nu de was van Ingrid erin.
We besloten om met zijn allen naar de babylift te gaan dus klunend tot we achter het huis in de sneeuw waren dan een stuk over de sneeuw en soms wegzakkend tot ver voorbij de knieen, tot we bij het langlaufspoor waren . Dan daar langs gelopen tot we af konden slaan naar de babylift. Dan mocht ze bij Papa of bij Mama op de slee met de lift naar boven en dan naar beneden rutschen.
Dan stapte ze er vanaf en zei en nu wil ik skien, dus Ingrid zei maar we hebben toch geen skies. Maar ze bleef volhouden dat ze wilde skien dus we zijn met de slee naar de sportzaak gelopen.
Want Ingrid dacht dat als ze de ski schoenen aan zou hebben ze niet meer zou willen. Maar niets was minder waar , ze parodeerde door de skiverhuur. Dus skies erbij en op naar de babyliftwei.
Ze mocht gelijk naast de winkel de skies aan en werd door Mama en Papa naar de wei getrokken.
Daar ging Jannick een stukje hoger staan en liet haar los en zo waar een beetje wakkel maar toch zonder vallen bij Ingrid. Luid schreeuwend jaaaaaaaaaaaa. Dus nog een keer en nog een keer en zelfs toen Jannick onderstaand steeds een stukje verder achteruit liep toen ze er aan kwam bleef ze staan en skiede zo achter Jannick aan. Dat hadden we allemaal niet verwacht en ook niet dat ze het zo leuk zou vinden.Ze viel een keer vond ze niet zo leuk maar gelijk naast haar viel een groter meisje met haar papa en toen had ze zo iets oh dat hoort er ook bij.
Ze vond het helemaal niet leuk toen we terug gingen lopen, zij mocht weer op de slee en Mama ging de verhuurspullen terug brengen. Wij liepen terug en ik was blij dat we achter ons huis weer op de weg kwamen want door die hoge sneeuw ploeteren valt niet mee.