Kouder

kouder

Dienstag 17.November
Kouddddddddddd, was 0 graden vanmorgen , de afgelopen dagen was het juist erg warm ook in de nacht . Maar je ziet het weer nu wel veranderen.
Om 5.45 liep de wekker af dan zet ik de babyfoon aan en gaat Ingrid naar haar werk.
Ik had gisteravond om 23 uur een berichtje dat Jannick veilig was aangekomen in Leipzig. Wat een lange dag als je al half 6 bent opgestaan en 6 uur op weg bent gegaan De route planner geeft iets meer als 1300km aan , ik dacht eigenlijk dat het dichterbij zou zijn. Dan gaat hij vandaag op de Messe opbouwen.
Om 7 uur liep de wekker een 2e keer af en dan hebben we een half uurtje tijd om ons zelf te fatsoeneren en dan om half 8 Theresa wakker gemaakt.
Het eerste wat ze zei hij heeft het meegenomen hij heeft het meegenomen. De kleurplaat uit haar schoen dus. Dan moest ik de kaart voorlezen met het bedankje erop van Sinterklaas en dan ging ze pas het cadeautje open maken.
Ze was totaal in de wolken met haar K3 dvd (K3 en de kattenprins), we weten wat we vanmiddag te zien krijgen.
Jan heeft haar om 8 uur weer naar de Kindergarten gebracht.
Dan even op mijn gemak koffie, krantje en wat ontbijt tv.
Nu staat de erwtensoepklaar voor vanmiddag. Jan heeft gestofzuigd en brengt het afval naar beneden.
Mijn hoesten begint nu los te komen maar ik ben nog steeds erg moe, denk gewoon zuurstof gebrek. De koppijn is het ergste ga zo toch maar een paracetamolletje nemen.
Vandaag moet ik gewoon de lampen aan hebben, zo somber en donker. Maar het wordt wel tijd dat het kouder wordt om een beetje in de Adventstemming te gaan komen
Ik dacht dat Malcolm alleen binnen Europa vliegt maar er stond een foto van hem op FB uit Tel Aviv. Ook een hele mooie en lieve foto van Laura met Björn.

Theresa hield het niet meer vol vanavond en ik heb haar om 7 uur in bed moeten leggen. Niet meer gehoord.
Mijn paracetamolletje heeft geholpen maar ik ben doodmoe.