Wolkbreuk

Oostenrijk, Kleinsölk

15 augustus
We mochten vanmorgen niet klagen , prachtig mooi weer en zonnig.Bij veel bergdiensten en processies hadden ze geen klagen. In Gröbming was vanmorgen dat er op 4 punten verzameld werd , elk punt staat voor een deel bv Klein/Grosssölk en Stein van een punt.Ze lopen dan in 4 processies naar de kerk. Ook op de Sölkpas was om 12 uur een dienst . Begin van de middag hadden we ineens een wolkbeuk en daarna is het niet meer opgeklaard. We wilden eigenlijk naar het feest bij de Breitlahnalm, maar zien het even niet zitten. Vanmorgen vertrok Elfriede al met een auto vol lekkere taarten andere dingen en Hermi zei tegen Jan dat hij wel moest komen want ze wil met hem dansen. We moeten ook nog besluiten of we morgen naar het Dachsteinontbijt gaan of afbellen en een andere keer gaan. Met slecht weer heb je er niets aan.

16 augustus 2011 03:24 | Door: Christina[ Heemskerk van wanneer tot wanneer zijn jullie in Italie,en wat is het adres,misschien kunnen we dan een weekje buurten heb tikkets gewonnen 2 naar milaan, maar zonder onderdak