Heerlijke uitrust zondag

Vanmorgen wakker voor de wekker, een beetje dommelen en dan eruit, Broodjes bakken, tafel dekken , vaatwasser aangezet die was ik gisteravond vergeten. Ik had de radio aangezet en Jan kwam in de keuken dan hebben we een dansje gemaakt. Je weet wel hoe ouder hoe gekker. Dan gaat de telefoon, Jannick of ze konden komen en ja hoor dat kon. Meli was meer dood dan levend. Die weet nu ook als je laat naar bed gaat en je kinderen hebt dat je weer vroeg eruit moet (6 uur) . Het eten was weer gezellig en daarna gingen Meli en Jannick en de 2 dames waren aan het tv kijken. Het is zwaar bewolkt en nog koud.
Meli was met de kinderen een poos buiten spelen maar het is echt koud en na het middaguur ging het stormen. Af en toe zon maar het is totaal onbehaaglijk. Het loeit gewoon in huis. Nu net de houtkachel aangemaakt want als het waait dan wordt het koud bij ons. In de woonkamer wordt het nu al behaaglijk en we hbben een kaarsje voor de gezelligheid aan. De winter wil niet gaan en de lente wil niet komen. Dus we maken er maar wat van.
Nu weer eens verder met de serie Greenleaf op Netflix. Ik ben aan de 5. Staffel.
Ik ben vanmorgen opgestaan en had weer eens een aanval van mijn pancreas, ik heb wat eggeten aan het ontbijt maar heel weinig en voorzichtig , ik voel me tot nu en het is half 3 niet lekker. Net zo´n gevoel van is het omdat ik niet lekker ben of omdat ik wat moet eten. Ik heb toch maar wat gegeten en kan nog niet zeggen dat ik mij beter voel maar de honger is weg.
In de middag toch opgeknapt en lkker mijn serie afgekeken. Nu met Broadchurch begonnen , heb ik wel eens iets van gezien maar heel veel niet.
Net even wat spullen naar beneden gebracht want Meli is er voor de kinderen dus wij hoeven er niet uit.
Ze waren vanmiddag weggeweest dus het was ook zeer stil. Net zaten ze in bad en het was dolle pret.