De eerste sneeuw

Vanmorgen om 7 wakker, een beetje ontbijttv tot Sabrina kwam en Theresa haar kusje kwam brengen en dan luid gejoel. Theresa vond een chocolademunt in de schoentjes. Die ging gelijk mee en Sabrina wilde ook dus haar een stukje gegeven en ze wilde meer. Als het maar lekker is. De eerste sneeuw ligt buiten en het sneeuwt heel licht . Ingrid kwam even koffie drinken. Daarna ik douchen. Jan ging naar het gemeentehuis voor zijn in leven verklaring.
Om 10 uur was hij alweer terug en hij rook naar kou en dat was het ook.
Samen middageten met Jan. Ik had heel veel boerenkool dus ook nog porties in de vriezer gedaan. Na het middageten kwam Theresa haar achterstand van de sinterklaasjournalen en dan de intocht van zaterdag inhalen . Dat was bijna de hele middag en dan ook nog op Squla de sinterklaasquiz gemaakt en ze heeft de oplossing gevonden. Dus die moet Oma nog even mailen. Als verrassing kreeg ik ook nog een mailtje met een schoentje om uit te printen en te knutselen. Kan ze mooi morgen doen want dan is ze uit school vandaan bij ons. Ingrid kwam met Sabrina en de laaste bleef nog wat. Jan had Sabrina de sinterklaasmijter opgezet en ze vond het geweldig. Om kwart voor 4 was iedereen weer verdwenen , Theresa nog even gezongen bij de schoen.
Oma had in de middag nog gestofd en de vloer geboend . Een koppie koffie met Jan met een stuk van Omas Kathi Apfelkuche. Theresa at haar pepernoten van gisteren. Iedereen tevreden ook Sabrina die ook pepernoten wilde knabbelen. Pepernoot in kleinere stukjes gedaan en lekker dat ze het vond.
In de middag was met de zon de sneeuw snel weg al was het nog steeds berekoud. Hoger zie je de seeuw nog wel. Op de Dachstein is het minus 10 graden. Bij ons was het vandaag hoogstens 3 graden. Nu is het 4 en het gaat alweer op de nul aan.