Weer een dag

Vanmorgen om half 9 wakker en een nacht in coma gelegen. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina en daarna liet ze Sabrina bij ons en ging een flink deel van het groen wegbrengen. Aangezien de afvalbakken die daar voor zijn bij de gemeente allemaal bomvol waren wacht ze met de rest nog even. Ze was gelijk langs de Apotheke gegaan om de bestelde medicijnen op te halen. Thuis gekomen nog even zitten en weg waren ze weer. Ingrid vertelde dat Jannick zich vanmorgen had verslapen. De wekker niet gehoord of zo gebeurd eigenlijk nooit. Dus dan zal hij vandaag ook wel later thuiskomen. We hbben vandaag maar eens frietjes gegeten, ik speciaal met uitjes, mayo en curry. Dan nog Schnitzels naturel of wel ongepaneerd. Ik heb smoothys gemaakt van rode en zwarte bessen, bramen, aardbeien, sinaasappel en banaan voor mezelf en een deel in de ijsblokjes lade . Het is lekker een blokje in een glas water .Het was erg mooi en warm weer maar rond het middaguur trok het helemaal dicht en er kwam wind opzetten. We hebben nog wel buiten gegeten maar dan toch naar binnen gegaan. Jan is al de hele morgen aan het spelen met zijn molens die op het balkon staan en op zonne energie worden aangedreven. Eentje laadt op dan kan die vanavond weer het licht laten branden.
Ik heb chocoladeboter voor het paasontbijt gemaakt en zit nu in de vormen en de boter is al gestort uit de vormen. Je moet toch wat.
Verder niet heel veel gedaan .
Theresa heeft haar huis weer schoongemaakt en alles opgeruimd, op haar balkon heeft ze nu 2 stoeltjes staan en in de tuin een heel terras gemaakt. Zo te zien verwacht ze veel visite.
Na de pasen moger er weer wat meer winkels open gaan , de kleinere tot 40 kwadraat meter. Maar als het getal weer oploopt van mensen die ziek worden gaan we weer terug naar af. Je mag nergens zonder mond en neus bescherming.
Jannick belde net om te vragen of ik wat nodig had bij de Lidl maar alles wat ik opnoemde was leeg. Maar wel en Osternschinken en Osterkrainer dus toch wat met pasen . Alleen nog geen idee waar op het te doen want brood lukt niet echt. Anders toch proberen wat te bakken.
Ik word totaal gestoord dat ik constant geen internet heb dan ben ik ergens mee bezig hup weer weg , spelletje spelen hup weer internet weg. Kan vaak wel mail openen maar als ik dan aanklik gebeurd er niets te weinig internet. Het lukt momenteel ook niet echt met mijn telefoon als hotspot.