zo dat was even noodweer

Slovenië, Čatež ob Savi

Jannick had gisteren al gezegd dat er noodweer aankwam ook voor ons hier. Gelukkig kwam het pas in de nacht maar het kwam met bakken uit de hemel, ook vanmorgen nog. Tussen 12 en 14 uur begon het op te klaren en werd het mooi zonnig weer wel een stuk koeler dan we gehad hebben de afgelopen tijd.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe Jannick het op zijn eerste werkdag heeft gehad.
Theresa lag vanmorgen wakker in haae bed en ik moest naar de toilet dus ik vroeg haar wil je ook ? nee ze hoefde niet dus ik zeg ga maar lekker bij ons in bed maar nee hoor ze vond dat tikken van de regen wat echt heel hard was erg interressant. Later kwam ze toch nog en zijn we toch zeker tot na half 9 blijven liggen geen weer om er uit te gaan. Theresa heeft haar morgen in haar eigen slaaptent doorgebracht, met tip toi en muziek, met een dvd geen last aan haar. s ze wilde gelijk in het buitenbad gaan zwemmen en wij niet wij wilden later op de dag binnen gaan zwemmen nou dan is de boot aan. Dus haar deze keer in haar slaaphok gestald en gezegd dat ze eruit kon komen als ze niet meer hoefde te brullen en gezellig kon zijn. We zaten met onze tent in het natste deel dus veel water en modder en was ze weer boos dat ze daar niet in te keer mocht gaan. Uiteindelijk gaan zwemmen en dat was best druk omdat bijna iedereen binnen ging zwemmen.
Daarna een ijs op het terras gaan eten en taartjes voor in de avond meegenomen. Het is tenslotte vakantie.
Dan heeft ze nog een dvd gekeken en ligt nu in bed naar haar cd te luisteren, het meezingen is al gestopt.