Dagje Oosterhout

Nederland, Oosterhout

Vanmorgen weer tegen 8 wakker, ik was wel al heel vroeg wakker en dan de tv aangezet door te luisteren val ik in slaap- Samen met Jannick tafel dekken en dan weer met zijn allen ontbijten. Jannick was snel wat boter gaan halen. De ochtend met niksen door gebracht , ieder wat voor zich. Poffertjes voor het middageten en Meli en Jannick snel wat stroop en poedersuiker halen. Dan na het eten naar het centrum van Oosterhout en eerst het overdekte deel bekeken en dan nog wat in het centrum. In het overdekte deel kan je een selfi maken met op de grond gemaakte tekeningen erg leuk. In het centrum zelf waren hinkeldingen op straat tot groot plezier van Theresa. Her en der wat inkopen gedaan en ondertussen was het beloofde warme en zonnige weer gekomen. Dan thuis in de tuin zitten en de Bosche bollen gegeten. Dan onze spullen naar het benedendeel verhuisd. Hadden we vanmorgen allemaal boven gebracht want eigenlijk zouden Diane en Jordy komen. Helaas ging het niet door. We hadden de beneden slaapkamer waar wij sliepen leeg en zo gemaakt , schone lakens en dekbedden met kussens erin en die van ons naar boven. Dan hadden we boven de privicy als er wat met een van de kinderen was om bloot te lopen en zij hadden hun prive omdat de deur van de huiskamer naar de gang dicht kan en ze dan eigen douche en wc hadden. Rondom half 6 iedereen zich omkleden om naar het zwembad te gaan. We hadden een tijdslot van 18 tot 19.30- Dat is de laatste en je kon door het mooie weer ook goed buiten zwemmen. Maar het was wat drukker dan de afgelopen keren dus toch maar binnen gaan zwemmen. Sabrina had alleen 2 vleugeltjes om en eerst heeft ze lang in het kikkerbad gespeeld en op de glijbaan. Dan ging ze met Papa en Meli in het diepe water maar ze wil niet vastgehouden worden en spettert inderdaad op alleen 2 vleugeltjes rond af en toe moet je haar even boven watre trekken. Ze wilde ook op de grote glijbaan dus met Papa dat gaan doen en dan hoor je al dat ze nog een keer wil. Er was een akelig vervelende vader met een paar knaapjes schijnbaar kleine aartjes naar de vaartje. Zo´n grote vent die Theresa bij de glijbaan weg duwt om voor te gaan en bovenop de glijbaan haar weg duwt om zelf te gaan glijden. Nadat de badmeester er heen was gegaan vader en ettertjes niet meer gezien. Sabrina was weer in het kinderbad aan het spelen en daar was een groter meisje met een waterstraal bezig dat wilde Sabrina ook maar dat meisje liet haar maar niet aan de beurt komen. Ze laat duidelijk haar kaas niet van haar brood eten. Theresa was nooit zo nu nog niet. Dan was het Sabrina genoeg duwde het meisje weg en ging ook met de straal spelen. Meisje overdonderd en weg. Ze vind ook de watersprudel in het water erg leuk en springt er gewoon in. Jannick wil kijken of hij met haar als hij in november op Reha gaat of er watertherapie mogelijk is. Ze beweegt zo goed in het water en met zo veel plezier.
Dan heeft Jannick de mosterdsoep wat opgevuld met uitgebakken spekjes en hebben we soep gegeten met grof donker brood. Daarna alle voorraad lekkers met crackers en zo op de salontafel gezet een rose biertje erbij een goed leven. Nu tv in onze slaapkamer kijken.

Geweldig , die 3-D afbeeldingen!!!

Annemarieke 2021-09-04 23:10:04

echt schitterend , die 3-D foto's met de kinderen, en je merkt wel dat ze ook in het water, op hun element zijn, jammer dat jullie er straks al weer terug gaan, maar wens jullie er nog een prachtige dag samen, echt heerlijk om jullie zo samen te zien genieten. XXX