Ze gaan het weer proberen

Oostenrijk, Kleinsölk

Donnerstag 20,März
Gelukkig weer een prachtige mooie en zonnige warme dag. Zat al vroeg buiten en Jan heeft net zo lang beneden gezocht tot hij de stoelkussens had gevonden. Zit toch beter en je moet toch voorzichtig blijven met kou als je zit.
Mijn kleine drol kwam met haar moeder. Ze bleef maar even ze is niet zo lekker.
Stond ze boven met Ingrid op het balkon en ze bleef kletsen naar ons toe, echt lachen af en toe versta je eeen woord maar voor de rest is het acadabra.
Na haar middagslaapje kwam Ingrid haar brengen, maar ze was echt niet fit . Ze heeft meer dan een uur stil naast me op de bank tv gekeken, Dan ineens denk ik wat voel ik toch het is nat en toen bleek ze geluidloos overgegeven te hebben-
Dus haar shirtje uit en uitgespoeld , een kussen mag ik ook wassen . Maar Theresa voelde zich schijnbaar beter erna. Ze ging weer spelen ik had alle kussens verzameld en allemaal op de grond , ze vindt het heerlijk om daar tussen te spelen ,liggen , zitten en wat je al niet meer er mee kan.
Om half 7 kwamen Jannick en Ingrid thuis, ze gaan kijken of ze dit huis kunnen kopen maar willen nog wat van de prijs af want er moet wel het een en ander aan gedaan worden. Voor ons wordt het dan kleiner wonen maar wel een tuin.