Zo heerlijk Asiatisch gegeten

Oostenrijk, Liezen

Wed pas om 8 uur waker en eevn later kwamen Theresa en Jannick. Theresa in bed bij Opa tv kijken en ik met Jannick koffie drinken. Dan het eten voor Jan en Theresa opgezocht en even gedekt voor ze.

We zijn in Liezen in de ELI bij Sajado gaan eten. Ongelooflijk goed en lekker. Je kan er Sushi eten echt heel verschillende, je kan er a la Carte eten en ook van het buffet eten en eten laten bereiden.
Door de weeks kan je buffet en sushi eten ik geloof tot 17 uur en dan daarna is het ook met het bereiden van wat je uitkiest. In het weekend alleen met bereiden erbij. Je betaald compleet ongeveer 15 euro pp en voor doordeweekse buffet alleen maar 7euro.Ik heb in geen jaren zo lekker en goed Asiatisch gegeten. Ingrid , Jannick en ik waren er om 11 uur en toen we weggingen zat het vol. De soep waar we mee begonnen was al heerlijk dan ben ik naar de ongepelde garnalen in zoetzuur en allerlei andere dingen van het buffet overgestapt. Dan op de kaart een sausje uitgezocht clipje meegenomen aan een bord geclipt en allerlei vis en schaaldieren erop met wat groente dan afgegeven en dan krijg je het aan tafel bezorgd als het klaar is. Dan heb ik nog wat rund en kip met een ander sausje laten bereiden en we zijn geeindigd aan het toetjes buffet. Ingrid en Jannick hebben ook nog Sushi gegeten,
Een lekkere Latte en tijd om te gaan. Onbeschoft vol gegeten.
We deden de deur naar buiten open en het was oewoeeeeeeeeee zo erg slecht weer was het buiten. We hebben voor ons gebied een Wetterwarnung gekregen vanaf 17 uur sneeuwval nu hoost het nog. We hoorden al op de radio dat de eerste vrachtwagens al vaststaan. Het schijnt ook om veel plaatsen om te slaan naar 0 graden dat kan als het zo geregend heeft zeer onaangenaam worden.
Het is nu 18 uur temperatuur is nu 3 graden en het lijkt nu droog , we wachten maar af hoe de wereld er morgen uit ziet.
De rest van de dag heeft Theresa hier gespeeld en Opa mag nog een keer voor haar koken.

Iets om te onthouden , begrijp ik.