Nog koelere dag

Oostenrijk, Aich-Assach

Van morgen om half 8 wakker en opgestaan, Na alle ochtdingen heeft jan mij weggebracht dat ging niet zonder slag of stoot want de B320 is deels afgesloten en om bij Christine te komen moesten we binnendoor. Het pad is zo smal dat eigenlijk geen 2 autos elkaar kunnen passeren dus toen er een tegnliggen kwam beide zo veel mogelijk naar de buitenkant en ja Jan zag het hekje niet dus spiegel kapot. Kan er ook wel bij. Terug ben ik een stuk gaan lopen zodat Jan mij op een beter bereikbaar punt kom oppikken en was hij er al bij Pruggern afgegaan. Het duurt zo lang als je op de 320 blijft er was file van Aich tot Gröbming. Christine was niet in orde ze was van de week gestruikeld en met haar hoofd op een stenen rand gevallen. Knock out en ziekenhuis om te kijken of alles in orde was want ze heeft net een nieuwe heup- Ze heeft aardig blauwe plekken en koppijn.
Eerst even douchen en dan eten gemaakt en met Jan gegeten. In de middag de wassen gedaan en gedroogd, opruimen. Het was frisjes vandaag met 18 graden en geen zon. Maar de hitte komt terug de komende dagen. Dus genieten we de koelere dag voor we weer moeten puffen.

Leuk hoor dat beide meiden mee mogen met jullie.