rommelig

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zaterdag
Gisteren was het weer zeer wisselend met aan het einde van de middag zeer slecht weer. Er was tot diep in de nacht onweer, het leek in de slaapkamer wel met het weerlichten en de bliksem op een discotheek. Vandaag ook erg bewolkt met regen en wind, er is heel veel sneeuw in de bergen gevallen. Door het slechte weer was het op het Leistungszentrum heel erg druk. De ÖSV trainde er en de Slowaken stonden te wachten. Jannick is toen maar gaan lopen. Voor fietsen is er dan toch iets te veel risico. Ook door de omgevallen bomen en alle takken. Zijn stage ging vandaag niet door, het beachvolleybal is niet ver van de ambulance unit dus was er besloten om niet standbye erbij te zijn.
We zijn vanmorgen nog even bij de brandweer gaan kijken daar was feest en opendag.
Sinds deze week zijn Jannick en ik aan het uitproberen of je door anders te eten vetverbranding krijgt. Ik geloof dat het slaapdieet heet. We ontbijten goed en gezond en eten smiddags warm, avondeten bestaat alleen uit salade, met vis,gekookt ei of kaas. Dan niets meer eten. Volgens mij moet het wel werken al is het alleen al doordat je ’s avonds dus ook niets snoept, geen toostjes, chips of koekjes. Alleen water of thee. Het eten is geen probleem geen honger of zo maar het knabbelen ’s avonds ook al doe je dat niet elke avond.
We hebben tot nu toe elke avond andere salade kunnen eten. Jannick wil wat minder proberen te wegen omdat het als sporter beter is. Hij is eigenlijk al 3 jaar stabiel maar wel fors voor een sporter. Daar ik ook geen lichtgewicht ben lijdt ik met hem mee. Ik ben nog op zoek naar meer informatie maar behalve allemaal van die dieet pillen en poedertjes niet iets gevonden op internet. Dus mensen hebben jullie ervaring met dit dieet laat het me weten. Ze zeggen dat het geen echt dieet is maar een verandering van eten, geen zetmeelproducten bij het avondeten, maar sla en proteine. Je insulinespiegel blijft dan vlak, waardoor je in de nacht vet gaat verbranden. Je moet wel minstens 8 uur slapen maar dat is ons probleem niet.