Sneeuw , wat een verrassing

Duitsland, Bodenmais

18 maart
Wat een verrassing , ik deed het gordijn open en alles wit en het sneeuwt nog steeds.
Alles was groen bij aankomst maar volgens het toerisme bureau op de Arber en waar de langlaufwedstrijd is genoeg sneeuw.
In de middag werd het weer regen maar het schijnt `s nachts boven koud te zijn , volgens de weerberichten -8. Dikke mist vandaag dus het houdt niet over.
We hebben de glazen afgehaald bij Joska, wat boodschappen en even over de grens van Tjechie wat frisdrank en lekkere drank gekocht. De frisdrank is daar statiegeld vrij en de drank veel goedkoper. Tot mijn vreugde hadden ze daar drop.
Thuis gegeten en naar het welnesscentrum, we hebben vrijkaartjes en we gingen dus genieten. Eerst wat gezwommen en dan naar de sauna, het is er erg mooi en er is een tuin bij met een natuurlijk biotoopje en een buitensauna. Jannick ging dus het biotoopje in. Verschrrrrrrikkkelijk koud. En echt helemaal van teen tot kop onder water.
Na de welness de Skadiloppetstartnummer gehaald voor zondag. Dan naar huis en heerlijk gegeten van het Chinese eten van gisteren (we hebben een magnetron meegenomen van thuis) Lekker in bed tv kijken en een borreltje erbij.