Alpen Zoo

Oostenrijk, Feldkirchen in Kärnten

Vanmorgen allemaal weer rondom 8 eruit. Ontbijten en zo, Nadat we allemaal klaarwaren gingen we naar de Alpen Zoo in Feld an der See. De route er heen was erg mooi langs de Ossiachersee . Brennsee en Afritzersee. Het park stelt niet heel veel voor maar een lekkere wandeling. Het is een soort van super groot hertenkamp. Je kan de dieren tot op een meter naderen er lopen er zeker wel minimaal 100. Dat vonden we allemaal bijzonder. Nog naar de Streichelzoo en er was een gebouw met tentoonstellingen over beren en over Afrika en een deel over vissen. Fotos komen pas thuis want ik heb geen kaartlezer mee.
Dan weer terug gereden. Het was vandaag snikheet. Er kunnen vanavond na 21.30 noodweer optreden met veel wind.
Thuisgekomen gaan koken en dan buiten warm gegeten. De kinderen wilden nog wat zwemmen dud dat zijn we gaan doen. Weer het zwembad voor ons alleen. Weer douchen na afloop dan zijn we allemaal maar weer klaar. Jan zwemt niet die houdt de wacht bij onze spullen. Tegen half 7 weer terug en alles naar binnen brengen en de tent afsluiten. De kinderen kijken nu op hun bed een film. Wij zitten even bij te komen.