Het kan niet op weer super warm en zonnig

Vanmorgen om half 8 wakker , een half uurtje tv en opgestaan. Douchen , ontbijten en dan eerst Jan zijn medicijnen uitgezet . Het lukte precies met wat ik nog in de verpakkingen had. Maar we gaan vanmorgen weer een poging wagen om het te gaan halen in de apotheek. Jan zegt pas dat het op is in zijn bakje als ze op zijn en dan moet het nu. Het was om 8 uur al 20 graden buiten dus gelijk de deuren open. De zonwering gaat uit wanneer de zon naar binnen gaat vallen. Door het overstekende dak is dat maar een korte tijd. Het lijkt erop dat het de komende dagen zo blijft wel kunnen we tussendoor tropische buien verwachten dat kan hier maar ook daar zijn of wel geen idee waar het naar beneden komt.
Ingrid kwam koffie drinken en Jannick was een tour op de motor gaan maken, de Großglockner. Jan en ik besloten Sabrina mee te nemen in de wagen. Eerst naar de apotheek en daar stond zo waar in een tasje de medicijnen klaar inclusief zijn 2x Enac. Daar moet ik altijd voor terug komen. De dames waren uiterst vriendelijk , tja die heks was er niet. Dan zijn we richting Carla gegaan en vandaar richting MEZ. Het was zo heet dat we echt zeer traag gelopen hebben. Dan de MEZ in gelopen en Sabrina op de glijbaan een keer. Tja ze kreeg er geen genoeg van. Dan moest ze weer in de wagen en bij de Bipa mocht ze in het autootje . Ik ben dan de Bipa ingegaan en Jan wacht dan. Helaas hadden ze niet wat ik wilde hebben . Dan heb ik een Euro in het autootje gedaan en kon ze rijden. Ja wij verpesten haar wel. Dan toch terug op huis aan. Sabrina afgeleverd die kon gelijk aan tafel. Ik bedacht wat we zouden gaan eten en ik ghad nog een Tortilla con Carna, salade erbij en klaar. In de middag kwam Sabrina weer want Ingrid ging met Theresa paardrijden samen met Zoe. Komt Ingrid werkelijk stikkend van de lach terug. Zegt ze ik was vergeten de kentekenplaten op de auto te doen. Was ze naar Mittenberg gereden en daar belde Jannick haar en die zei he vergeet de kentekenplaten niet die zitten nog op mijn auto. Tja daar was ze inmiddels ook achter gekomen.
Ik was in de middag begonnen met de gordijnen te naaien. eerst die van Sabrina en daar na die van Theresa die veel meer werk waren. Ik was het eind van de middag spuugzat maar ze waren wel klaar. Helaas heeft Jan alleen een kant het railtje opgehangen dus er kon maar aan een kant de gordijnen opgehangen worden. Volgende week de rest. Dan nog alles opruimen , alle naaispullen, naaimachine strijkplank en dan echt klaar. Jannick kwam vragen of ik de kinderen wilde nemen wanzt hij wilde met Ingrid gaan eten . Ik kreeg d ekinderen bedklaar en Sabrina heb ik om half 9 neegelegd. Dan heb ik om 9 uur Theresa naar bed gestuurd. Jan was al naar bed gegaan en ze kwamen om half 12 thuis. Dus nu ga ik ook maar een poging wagen maar het is nog zo heet.